![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdens het opruimen Born Again van Black Sabbath weer eens beluisterd, blijft toch een hele fijne. Die hoes alleen al en dan ook nog eens Ian Gillan... ![]() Jammer dat het er maar bij eentje is gebleven. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: Dit is vet! Gebeurt heel veel hier! edit: soort Misþyrming meets goth rock met nog wat Primordial en Deathspell Omega, DHG... Bevat het nog niet helemaal. edit: in de vocalen zit iets wat bijna 1 op 1 iets anders is, maar ik kan dat andere niet bedenken. edit: ah, dat is de Misþyrming... Ik loop op halve kracht op zondag. edit: seriously, is dit niet gewoon Misþyrming die net iets anders doen? Ook in de muziek zit veel wat in Algleymi zit. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-02-2025 13:37] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Klopt inderdaad. Bizar veel goede muziek uit Frankrijk. Jammer dat Annthennath maar 1 full-length uit heeft. Want dit smaakt echt naar meer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ja, het is inderdaad ook meer dan black alleen metal. Zonde, ja! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Goede track, ja. Zeker Kate Bush. Hoor er ook Zola Jesus en Woodkid in. No dogs, no masters. ![]() |
|
daar zeg je wat ![]() |
|
quote: Fuck, ze heeft gewoon een stukje Frozen 2 gedaan, spectre. Kon je dat niet zeggen? Echt goede zangeres, net als Kate Bush art-pop. Heb wat meer dingen van haar geluisterd. M'n vriendin wees me er ook op dat ik haar ook al vaker gehoord heb ![]() Moet er nog meer van luisteren. Gevoel nu is dat het iets te pop is voor mij, mis net de edge die een Zola Jesus wel heeft. Maar het is gewoon goed, en eigen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ze doet (veel van) haar eigen muziek, is niet nodig, maar wel respect. En haar minder bekende/gebruikte tracks gaan best wel diep qua folk muziek en vocalen. Blijft poppy, maar er is echt wel diepte. Luister nu vooral live dingen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Men Without Hats - Safety Dance Winter is coming ![]() |
|
Aurora - When the dark dresses lightly Het is inderdaad een beetje Kate Bush-achtig. Vind er dus niet veel aan. Winter is coming ![]() |
|
Zyklon B - Blood Must Be Shed Gezellig. Winter is coming ![]() |
|
quote: deze al eens gepost, die ken je nu ook al wel denk ik ![]() |
|
quote: Yes. KEXP komt meestal snel voorbij in het algoritme, net als Tiny Desk Concerts. No dogs, no masters. ![]() |
|
"Yeah, all the white girls trip when I sing at Sunday service" ![]() |
|
quote: Dat dance/electro stuk is wel heel hard, trouwens. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-02-2025 22:18] ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ter voorbereiding voor vrijdag: ![]() Ik dacht altijd dat dit veruit het slechtste Marduk-album was, maar dat is sowieso La grande danse macabre. Twintig jaar na release begint deze toch te groeien. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote:Overhypte rommel is dat. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Geweldig. Maynard is een beest. No dogs, no masters. ![]() |
|
De nieuwe Sacrifice ( en tevens eerste kennismaking met de band ): Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |