IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Now playing: géén Nachtmystium (totdat van wel) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2025 22:06 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gewoon helemaal langs me heen gegaan. Klinkt dik.

When your people matter, menstrual health matters

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 09-01-2025 14:39 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 09-01-2025 15:00]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-01-2025 15:15 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gebruik van het woord "grimness" is wel een pré.

Ook ben ik enthousiast over het lettertype.

Winter is coming

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-01-2025 14:49 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Lekker om te drummen

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 11-01-2025 15:24 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Oudje...

De meningen zien hierover verdeeld. Ik vind het een aardige lp waar het openingsnummer mijlenver uitsteekt boven de matige rest van de plaat. Ook de enige reden dat ik hem nooit heb verkocht ( plus de gave hoes uiteraard ).

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-01-2025 17:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2025 22:06 schreef Fusion het volgende:
Gewoon helemaal langs me heen gegaan. Klinkt dik.

Ja, ik moet er ook eens goed de tijd voor nemen. Blijft het wat hangen?

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-01-2025 17:46 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

De Mannen Broeders - Sober Maal

DuncanMcDane
Posted 12-01-2025 11:26 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Blijft jammer dat ze geen label hebben. Hekel aan streams, wil fysieke geluiddragers.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2025 9:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2025 11:26 schreef DuncanMcDane het volgende:
Blijft jammer dat ze geen label hebben. Hekel aan streams, wil fysieke geluiddragers.

Of een USB-stick of externe HDD/SSD

Gave swing in de drums (deel van de tijd tenminste), paar spannende stukjes composities, onverwachte hysterische piano (?) en klinkt over het algemeen best leuk. Grijpt me nog niet helemaal, en hoor wel veel bijna-bekende riffs, maar moet het zeker nog eens goed luisteren.

Vorige album is overigens wel een fysieke officiële release van.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-01-2025 14:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-01-2025 14:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2025 14:20 schreef Dypfrys het volgende:

Voor mensen die niet van death metal houden!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-01-2025 14:30 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ik kan je ff niet verstaan over het geluid van deze bruut slammende thrash

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-01-2025 14:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-01-2025 14:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2025 14:30 schreef Dypfrys het volgende:
Ik kan je ff niet verstaan over het geluid van deze bruut slammende thrash

Nee, begrijp ik, vandaar ook dat mensen die dit luisteren niet meer goed naar death metal kunnen luisteren!

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-01-2025 15:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Dat valt nog te bezien

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-01-2025 15:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Moet ik ook nog zien, ja, heb het ook eerder geluisterd. Toen was het nog niet Triple of Quadruple denk ik.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-01-2025 15:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Deze zal een stuk gepolijster en gelikt je oor in fietsen.

DuncanMcDane
Posted 14-01-2025 2:04 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2025 9:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Of een USB-stick of externe HDD/SSD

Vorige album is overigens wel een fysieke officiële release van.

Kijk, dat wist ik niet. Gaan we halen.
Nee, ik wil spul gewoon op plaat/cd/tape hebben, voor dat beetje extra beleving en genieten. Liefst nog bij een concert gekocht maar ja...
Youtube en streamen is hier gewoon om bij te blijven qua nieuw spul en om oude dingen te (her)ontdekken, eerst luisteren en bevalt het, bestellen of halen en dan lekker op een normale 80's/90's stereo afspelen. En als je tijd hebt languit op het bankje met hoes en inner sleeve/boekje genieten van je nieuwe muziekies. Net zoals vroeger

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 14-01-2025 9:51 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-01-2025 11:27 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 15-01-2025 9:03 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 17-01-2025 19:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Oude tijden

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 17-01-2025 20:04 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Omdat het zo was.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-01-2025 20:16 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

An eye for an eye, everyone fucking die!

Winter is coming

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 17-01-2025 20:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com