|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon helemaal langs me heen gegaan. Klinkt dik. When your people matter, menstrual health matters |
|
[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 09-01-2025 15:00] |
|
Gebruik van het woord "grimness" is wel een pré. Ook ben ik enthousiast over het lettertype. Winter is coming |
|
Lekker om te drummen "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Ja, ik moet er ook eens goed de tijd voor nemen. Blijft het wat hangen? |
|
De Mannen Broeders - Sober Maal |
|
Blijft jammer dat ze geen label hebben. Hekel aan streams, wil fysieke geluiddragers. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Of een USB-stick of externe HDD/SSD Gave swing in de drums (deel van de tijd tenminste), paar spannende stukjes composities, onverwachte hysterische piano (?) en klinkt over het algemeen best leuk. Grijpt me nog niet helemaal, en hoor wel veel bijna-bekende riffs, maar moet het zeker nog eens goed luisteren. Vorige album is overigens wel een fysieke officiële release van. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Voor mensen die niet van death metal houden! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik kan je ff niet verstaan over het geluid van deze bruut slammende thrash "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
quote: Nee, begrijp ik, vandaar ook dat mensen die dit luisteren niet meer goed naar death metal kunnen luisteren! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat valt nog te bezien "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Moet ik ook nog zien, ja, heb het ook eerder geluisterd. Toen was het nog niet Triple of Quadruple denk ik. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Deze zal een stuk gepolijster en gelikt je oor in fietsen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Kijk, dat wist ik niet. Gaan we halen. Nee, ik wil spul gewoon op plaat/cd/tape hebben, voor dat beetje extra beleving en genieten. Liefst nog bij een concert gekocht maar ja... Youtube en streamen is hier gewoon om bij te blijven qua nieuw spul en om oude dingen te (her)ontdekken, eerst luisteren en bevalt het, bestellen of halen en dan lekker op een normale 80's/90's stereo afspelen. En als je tijd hebt languit op het bankje met hoes en inner sleeve/boekje genieten van je nieuwe muziekies. Net zoals vroeger Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
|
|
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Oude tijden When your people matter, menstrual health matters |
|
Omdat het zo was. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
An eye for an eye, everyone fucking die! Winter is coming |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |