IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Now playing: géén Nachtmystium (totdat van wel) Vorige pagina | Volgende pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-12-2024 13:26 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Lol.

Kelere, wat een lelijke hoes.

Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2024 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2024 12:25 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik heb deze lp als jochie ik denk voor sinterklaas oid gekregen, ik was toen 10, de single Paradise by the dashboard light 7" had ik daarvoor al. Echt jeugd sentiment, maar ik vind meat loaf nog steeds geniaal klinken en Steinman was echt een held toen. Rock, theater, geweldige composities, ellen foley, het staat er allemaal op.

Edit. Typos

En vooral dashboard iets te vaak gehoord, you took the words dit keer ook niet gedraaid. Nummer wo out of three aint bad, wauwie!

Terecht wel. Het is wel vooral Steinman denk ik, waardoor het uiteindelijk zo goed was. Hij had Meatloaf nodig voor zo'n album, maar Meatloaf had hem harder nodig dan andersom.

Qua melodrama in rock wordt het in ieder geval niet snel knapper dan wat zij toen deden. Misschien de Celine Dion-nummers met Steinman.

Ellen Foley weet ik zo niet. Wat speelde zij voor rol?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 20-12-2024 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2024 13:26 schreef SimsalaWim het volgende:
Lol.

Kelere, wat een lelijke hoes.

Ja, lelijk, maar dat is toch juist mooi!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-12-2024 13:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Foley was de vrouwelijke zangeres op het nummer paradise etc maar wilde niet in de clip of zo, hoe het precies zat weet ik zo gauw niet meer, maar zoiets.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-12-2024 13:50 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Aha!

"Foley left the camp when she declined to go out on the tour supporting the album, and was replaced not only on the road but in the “Paradise” music video by Karla DeVito (who lip-synched Foley’s part for the cameras)."

https://variety.com/2022/music/news/ellen-foley-meat-loaf-paradise-by-dashboard-light-interview-1235160709/

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 20-12-2024 14:20 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Karla DeVito

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 20-12-2024 14:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2024 13:50 schreef SimsalaWim het volgende:
Aha!

"Foley left the camp when she declined to go out on the tour supporting the album, and was replaced not only on the road but in the “Paradise” music video by Karla DeVito (who lip-synched Foley’s part for the cameras)."

https://variety.com/2022/music/news/ellen-foley-meat-loaf-paradise-by-dashboard-light-interview-1235160709/

Ah zo! Dank!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-12-2024 1:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Lugubrum - Heilige Dwazen

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-12-2024 18:40 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het 1 jaar oude album van Blackbraid is mijn vaakste gedraaide schijf van het vorige jaar geweest.
Van begin tot eind een geweldig album.

Enig minpuntje is dat ie wat lang duurt, maar dat zeg ik altijd als een album langer dan 45 minuten duurt.

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 12:48 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Al helemaal de kerstgedachte

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 12:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wel meteen zo geil als een beer met d'r okselhaar en mooi geel gerookte tandjes.

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 12:57 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Even back to basics!

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 13:03 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 13:08 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Iets zwaar randoms

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-12-2024 13:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-12-2024 13:14 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Nog eentje dan want ik ben nogal entertained.
En hierna zal ik wel die ene cd draaien die ik laatst probeerde te hypen.

Winter is coming

Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-12-2024 1:11 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2024 13:08 schreef Freduk het volgende:

Iets zwaar randoms

Probeer ook deze eens:

Ook black metal covers gebracht door een vrouw

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 23-12-2024 8:35 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Black Curse - Endless Wound

I want you to caress me like a tropical priest

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 23-12-2024 13:21 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-12-2024 14:08 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Fear Factory weer, door de laatst waargenomen Terminator film zit ik er weer even helemaal in.

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-12-2024 14:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Winter is coming

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-12-2024 19:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2024 21:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

When your people matter, menstrual health matters

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2024 21:51 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Een jonge klassieker

When your people matter, menstrual health matters

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-12-2024 16:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Toneelschool muziek gatverdamme

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com