![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
fukk, ik denk dat ik het verkeerd lees. Ga maar verder! np: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Knocked Loose - You Won't Go Before You're Supposed To Spectral Wound - Songs of Blood & Mire Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
ik was al serieus bezig met fronsen en dingen mompelen, want beide heren zijn dood! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote:De correcte, directe vertaling was natuurlijk "Mist - Oefeningen in futiliteit" geweest, maar dat was overduidelijk niet cryptisch genoeg. Een futiliteit is echter een kleinigheid, een onbeduidendheid. Dan vind ik “betekenisloosheid” beter passend dan “zinloosheid”. Als je zegt dat iets een futiliteit is, dan heb je het over de impact, niet over de zinnigheid. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Er zat veel bagger tussen de stortvloed aan DSBM-releases in de periode 2005-2015, maar er zijn ook absolute parels verschenen toen. ![]() ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Pågå - The Evil Year one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Wrekmeister Harmonies - Light Falls one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Thuisplaats van de dood - Zwarte niet al te grote en en niet al te kleine stroom. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: quote: Artwork doet mij om een of andere reden altijd aan Kronieken van de Zwarte Maan denken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Deze ook nog maar eens uit de kast getrokken. ![]() |
|
Geen idee of ik dit ooit eerder gepost heb maar dit is 1 van mijn favoriete "BM"-albums ever... Stijl: Atmosferische Post/Folk BM. Edit: dit is een latere versie, waarbij de volgorde van de nummers is verwisseld. Normaliter begint hij met het instrumentale Middewiddin Lodge, maar die versie kan ik niet 1 op 1 op ZM plaatsen. Brrr... [Dit bericht is gewijzigd door DuncanMcDane op 19-02-2025 14:02] Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Video niet beschikbaar… Eight Bells - Legacy of Ruin one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Zag het Sater, dank. Aangepast. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: Brrr, volgorde aanpassen. Disrespect voor het idee dat een album een bedoelde flow zou (moeten) hebben. Beetje Sun of the Sleepless, maar dan met wat minder BM-venijn. Vooral door die best wel uitgebreide piano-stukken. Beetje... de idee van Hail Spirit Noir ook. Hoewel dat weer een stuk 'lichter' is. Klinkt op zich goed, maar denk niet helemaal mijn stijl. Iets teveel piano. Sowieso interessant! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-02-2025 14:51] No dogs, no masters. ![]() |
|
Beetje Kate Bush-achtige vibe, vleugje Mike Oldfield ook nog, echt tof Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Ruig. ![]() |
|
Oasis - roll with it Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Nick Cave and the Bad Seeds - Wild God one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik heb de juiste volgorde versie gevonden. dat tweede nummer Naar het grote zoute water heeft een game of trones achtig deuntje erdoor. Ben het wel eens met Assie dat die piano het boselvenblack gehalte wel hoog maakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |