![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets minder elfjesachtig: Leviathan - Tentacles of Whorror one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Thy Catafalque - Naiv Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Opeth - The last will and testament ![]() Na Ghost Reveries heb ik geen nieuwe albums van Opeth meer aangeraakt, wetende dat ik dat als ouwe lul wel weer een keer zou oppakken. Blijkbaar is nu dat moment... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Heerlijke plaat! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Oranssi Pazuzu - Vasemman Käden Hierarkia Bij deze band begint het kwartje bij mij nu ook te vallen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het gat in je broekzak repareren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Iskandr - Spiritus Sylvestris one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Afgelopen woensdag: De ietwat monotone EP 'Serpent's Chalice - Materia Prima' kon mij maar half en half bekoren. Er heerst een zeer duister sfeertje op deze EP, maar het te repetitieve karakter van de muziek zorgde ervoor dat ik mij soms wat verveelde tijdens het beluisteren ervan. Ik had de 'Coal Black Hearses' EP van Decrepit Spectre vele jaren geleden al eens beluisterd. Toen vond ik maar een deel van de EP goed. Maar bij deze tweede luisterbeurt beviel het hele ding mij prima. Avant-garde black metal met de beklijvende cleane vocals van Kvohst (Hexvessel, Grave Pleasures, The Deathtrip en ex-zanger van DHG en Code). ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |