|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
GODVERDOMME NIET! [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 26-07-2002 23:12] |
|
Ik vond dat gekrijs van Dani zoals op vempire juist harstikke gaaf ... helaas is dat natuurlijk voor zijn stem ook niet al te best en dat heeft hij nu ook aangepast. Ik vind de nieuwe cd zeker niet slecht alleen het voegt niet zoveel toe aan wat ze al gedaan hebben. Als het nou allemaal nieuwe nummers waren was het misschien wat anders geweest. |
|
Ik vind dat ze niet beter zijn geworden, slechter ook niet, maar ze vallen een beetje in herhaling. Ik vind het persoonlijk jammer dat Dani niet meer zo hoog krijst ( hoe hij bijvoorbeeld bij het intro van Queen of winter, throned van laag naar heel hoog overgaat, meesterlijk!). Vempire, Dusk...and her Embrace en Cruelty and the Beast zijn in mijn ogen fantastisch, wat ze daarna hebben gemaakt vind ik wat minder goed en vooral Bitter suits to Succubi voegt niet echt iets toe aan het oudere werk. [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 28-07-2001 21:39] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik vind gewoon, wat ze ook doen, ze blijven en zijn de beste en grootste! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Dit gaat ff niet over de topic in kwestie, maar het viel me gewoon op in 1 keer hoeveel topics er wel niet over Cradle of Filth gaan.... |
|
Ja... allemaal Cradle of Filth topics. Nou, ik zal ook maar mijn mening geven, hoewel ik daar vrij kort over kan zijn. Eerlijk gezegd ken ik ze nauwelijks. M'n ex was helemaal gek van uhh, hoe heet ie nou... die met "Cruelty"... ofzow... dus ik heb ze wel een beetje beluisterd. Ik vind ze niet erg boeiend. Dead things grow from deep inside... |
|
Same here... Ken maar 1 nummer van ze her ghost in the fog, en da's opzich wel te pruimen. Alleen dat gekrijs van Dani Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik kan en wil niet aan dat gekrijs wennen. Als hij laag zingt klinkt hij veel beter. Maar goed, dat krijsen is nou eenmaal een van hun handelsmerken. Ik wordt inderdaad ook wel een beetje Cradle-moe |
|
Ik heb helemaal niks toe te voegen aan de reply van Suzanne, precies zo! |
|
hmm, ja ... ik luister Cruely and the Beast welles voor de afwisseling, maar ik vind alle andere cd's hier een beetje slappe aftreksels van ... -Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
aha, weer een Cradle-topic.... Ze zijn qua techniek en spel zeker beter geworden, dat kan niemand ontkennen natuurlijk. Ze hebben nogal wat ervaring opgebouwd en zijn voor hun zelf bezig om zich telkens individueel te verbeteren. Qua creativiteit vind ik onder het vriespunt. Wat ik al vele malen over CoF heb gezegd: Dusk and her Embrace vind ik hun hoogtepunt, na Cruelty and the Beast begonnen ze zichzelf te kopieeren. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Dat gekrijs van Dani irriteert me soms maar dat ligt aan mij. Verder vind ik Born In A Burial Crown een kewl nummer |
|
C of F is een band die in de ondergrond bekend zijn geworden en door het suck6 een tikkeltje overdrijven. Hun lust voor geld belemmert hun creatieve neigingen. Als meer aan muziek zouden denken en minder aan geld zouden ze veel betere ceedees maken. Buiten cradle of filth zijn er nog zoveel andere bands bv. immortal of Dimmu Borgir die hoge kwaliteit muziek maken zonder concessies aan de commercie. Ik hoop dat cof dat ook weer gaat doen, zeg maar terug naar de roots. People are strange |
|
quote: Dat gekrijs van Dani irriteert mij ook, dus je bent al niet de enige |
|
Hmmja ik ben zelf sowieso niet zo gek van CoF, maar Principle of Evil Made Flesh ofzo vind ik nog wel 'n goed CDtje... Cruelty And The Beast vind de weg naar mijn CDspeler ook nog wel af en toe... majah wat al vaker gezegd is, ze kopieren zichzelf... jammer is dat...... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
wat ik wel ff kwijt mot over die drummer van CoF, hij komt veel beter tot zijn recht bij Dimmu. Damn, ik wist niet dat ie zoveel in huis had eerlijk gezegt. Hij is goeeeed !!!!! Wauw !!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: dat is niets nieuws, volgens de kenners is hij een van de beste drummers te wereld |
|
In dimmu borgir kan ie dat tenminste laten horen !!!! Wauw zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Niets aan toe te voegen the only pleasure is pain |
|
ik dat cradle of filth de gangmaker is van alle metal! misschien kunnen ze wel wat commercieler zijn dan de andere,maar ze zijn legendarisch! hun bestte nummer is zeker!!! "cruelty brought thee orchids" van "Cruelty and the beast" |
|
cradle |
|
de beste en grootste, van wat?? grmbl. ik kan me echt flink opwinden hierover, maar ik zal het maar niet doen Cradle irriteert. |
|
Om maar een antwoord op de topic vraag te geven: N.E.E.N.!!!!!!111!!11!!11!!11! FUCK. Ik ga Antaeus op zetten, hier word ik chagrijnig van. |
|
Cradle heerst. Ik vind het ook echt de beste blackmetalband ooit. Dat gevoel wat ze weten te brengen... geen enkele andere band weet mij op die manier te raken. |
|
je hebt me overtuigd Vargen. ik heb eindelijk het licht gezien, hoe heb ik zo blind kunnen zijn. ik ga nu gelijk 19 CoF shirts bestellen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |