IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wordt Cradle of Filth beter? Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-05-2002 21:36 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:35 schreef Nuclearbastard het volgende:
Hahaha, dwaas, dat is alleen maar dom geschreeuw, COF heeft tenminste die typische BM sfeer!

Dit is een grapje he ?

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-05-2002 21:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:36 schreef Heosphoros het volgende:
Dit is een grapje he ?

Tuurlijk niet!

CoF heeft kiebords daar maak je sfeer mee.... zonder kiebords geen sfeer!

Ik, Wil Schuurman

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-05-2002 21:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:40 schreef Snagger het volgende:
Tuurlijk niet!

hoezo sarcasme

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 29-05-2002 21:42 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

COF vindt je niet goed, COF IS goed!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-05-2002 21:44 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

bla..

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 29-05-2002 21:44 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

COF heerscht

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2002 21:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

slotje

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 29-05-2002 21:45 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

lol

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-05-2002 21:46 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

dames dames, laten we nou niet overdrijven

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 29-05-2002 21:56 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Menschen, menschen

*schraapt keel*

Zoals jullie allemaal weten heeft iedereen een eigen mening en hoewel ik hier nog zo goed als gloednieuw ben zou ik toch willen zeggen dat de laatste plaats waar ik zulk een verdeeldheid als in popculturen wil zien de deze is
For fucks sake, het valt allemaal min of meer onder "metal", wrom is het zo moeilijk om *samen* te staan met die metal?
Het is erg genoeg dat kutmuziek de wereld beheerst, we moeten onze eigen levens niet verder laten verkloojen door onderlinge (jazeker jongeheer, *onderlinge* ) strijd om eigenlijk miniscule dingen die de moeite niet waard zijn
Hell, ik wil Vlaanderen onafhankelijk hebben, en de Waal die het volgende zei wist dat maar al te goed; maar toch zei-ie broederlijk "We're all friends in the Metal world!". En ik geloof er nog in ook (en jah, ik praatte er Engels mee, ik versta slecht Frans )

*deelt weer cakejes uit*

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 29-05-2002 21:58]

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2002 22:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

... en toen was het stil.
(ps: slotje...)

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 29-05-2002 22:03 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:40 schreef Snagger het volgende:
Tuurlijk niet!

keyboard is handis om sfeer te krijgen maar niet nodig, gewoon een melodies gitaar rifje kan ook genoeg zijn, bv blashyrk

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-05-2002 22:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

COF is bagger en burzum is ok bagger

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-05-2002 22:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 21:56 schreef Child Of Decadence het volgende:
Menschen, menschen

*schraapt keel*

Zoals jullie allemaal weten heeft iedereen een eigen mening en hoewel ik hier nog zo goed als gloednieuw ben zou ik toch willen zeggen dat de laatste plaats waar ik zulk een verdeeldheid als in popculturen wil zien de deze is
For fucks sake, het valt allemaal min of meer onder "metal", wrom is het zo moeilijk om *samen* te staan met die metal?
Het is erg genoeg dat kutmuziek de wereld beheerst, we moeten onze eigen levens niet verder laten verkloojen door onderlinge (jazeker jongeheer, *onderlinge* ) strijd om eigenlijk miniscule dingen die de moeite niet waard zijn
Hell, ik wil Vlaanderen onafhankelijk hebben, en de Waal die het volgende zei wist dat maar al te goed; maar toch zei-ie broederlijk "We're all friends in the Metal world!". En ik geloof er nog in ook (en jah, ik praatte er Engels mee, ik versta slecht Frans )

*deelt weer cakejes uit*

Dat sprak de heer S.teekjelos

Ik, Wil Schuurman

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 29-05-2002 22:15 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:08 schreef Misanthrope het volgende:
COF is bagger en burzum is ok bagger

goed ik zie de vergelijking niet

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2002 22:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:15 schreef darkscar het volgende:
goed ik zie de vergelijking niet

Het is allebei lawaai dat van alle kanten rammelt

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 29-05-2002 22:16 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
Dat sprak de heer S.teekjelos

Maar ik ben al blij dat toch één iemand mijn gezeur gelezen - wel op zen minst gequote - heeft

*voelt zich al iets minder inferieur*

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 29-05-2002 22:17 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:16 schreef Asherah het volgende:
Het is allebei lawaai dat van alle kanten rammelt

bij burzum oke, maar cradle ?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2002 22:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat ik zo goed vind aan CoF is dat alle true blackmetals -die het dus later afzeiken- ermee begonnen zijn

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:18 schreef Mutilator het volgende:
Wat ik zo goed vind aan CoF is dat alle true blackmetals -die het dus later afzeiken- ermee begonnen zijn
Da's niet waar.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2002 22:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 mei 2002 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's niet waar.

Ach, er zullen vast enkele uitzonderingen zijn.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2002 22:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neen, ik bv niet... ik ben 'begonnen' met Sopor Aeternus ...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:23 schreef Asherah het volgende:
Neen, ik bv niet... ik ben 'begonnen' met Sopor Aeternus ...
Hmm... ben jij een 'true black metal' dan?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2002 22:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

IK? Joah gij!!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 29-05-2002 22:29 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 22:25 schreef Asherah het volgende:
IK? Joah gij!!

zeker net zo true als ik , of nog true-er?

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com