|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En toch met iemand in een band die een CoF shirt draagt? *loopt snel weg* |
|
Nog veel true -er... |
|
*neemt tijdschrift in de hand en zet idioot hoedje op* Ieder z'n smaak, m'n zoon |
|
cradle of geld was cool principles is nog steeds een heersende cd Je moeder. |
|
quote: zeker mee eens |
|
true- est Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wannebees est |
|
ik vind cradle of filth niet slecht ik heb ook de live cd heavy left... waar niets bekend over is op het net ,maar blijkt toch geen bootleg te zijn.schiterende kwaliteit is deze cd trouwens.ik vind maar zo je vind iets goed of niet ,maar ook iets finaal af te zeiken nee dat vind ik nergens voor nodig.reageer dan gewoon niet op een topic.nou moet ik wel toegeven dat mijn blackmetal collection vrij gevarieerd is van bv abruptum tot cradle of filth toe welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Sinds ik die dvd had gezien.. had ik alle hoop verloren Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wat is er dan mis met de dingen op de DVD als ik vragen mag? quote: Uhm als je dat enkel beoordeeld op de kwaliteit van de CD dan zou ik niet te snel zijn (niet beledigend bedoeld ), voor zover ik weet is het een bootleg... Nu jah ik kan me natuurlijk vergissen |
|
Wordt Cradle of Filth beter? ? vanaf de eerste ceedee slechter is een betere topictitel. Wordt Cradle of Filth beter? (sorry) [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 31-05-2002 23:43] Oud Vuil. |
|
Puur een kwestie van smaak of je vind dat COF beter word. Tot nu toe vind ik elke cd van Cradle nog goed. En dat is mijn eigen mening. the only pleasure is pain |
|
quote: Heb je hem niet gezien ofzo . Is 1 fucking circus net die gasten. En het is saaaaaaaaaaaai! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Kijk overdrijven KAN ook he! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 01-06-2002 14:37] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wat ? Overdrijven ok ook he ? Overdrijven kan ook hé ? bedoel je dat ? Okaaaaai Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hoe bedoel je op elke I een punt zetten Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik vond Principle of Evil Made Flesh wel een ok cd eigenlijk de meeste nummers wel tot en met dusk, maar daarna.. de houding en de muziek begon te veranderen jammer. Maar sinds dat is ze live heb gezien, weet ik dat het 1 grote flop is. Die band kan niets waarmaken van wat ze op cd zetten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
live zijn ze idd erg slecht. erg jammer |
|
2 b honest.... vinnik cradle er een klein beetje op achteruitgaan.... ik ben wel een fan geloof ik maar het ouwere werk vinnik toch beter hoor de beste albums zijn naar mijn mening toch echt "Vempire...", "Dusk...and her embrace" en last but not least "Cruelty..." dat zijn echt geweldige albums... verder vinnik van de "From the cradle to enslave" gewoon een zware RUK-schijf die gewoon maar 1 goed nummer heeft en dat betreft dan weer de titel song en dan dat nummer sleepless...man man *tok tok* jullie zijn een "blackband" ga dan asjeblieft GEEN dance of alternative proberen te maken a la Prodigy... nah, tot zover mijn mening... P.S. Dani's ideëen blijven wel vet...die kerel is ziek!! |
|
quote: Dat valt echt wel mee.... Dani verzint ze heus niet zelf. En 'ziek' tjah die clips zijn wel vrij ziek maar voor de rest is het allemaal zo 'over the top' en gespeeld dat het weinig voorstelt... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nee okwee maar toch de dingen DIE er worden verzonnen (kweet niet door wie ('t schijnt zo te zijn dat die PAUL (bassist) ook behoorlijk ziekelijke geest heb ) die zijn toch best bruut al zeg ik het zelf...(hey da's toevallig ik zei het ook zelf ) |
|
Paul is niet de bassist, maar een gitarist Robin was de bassist, maar die is er na al die jaren uitgestapt om zich op Criminal en December Moon toe te leggen Dave (ex-Anathema) verving hem op de US tour en voor zover ik weet zal hij Robin ook "gewoon" gaan vervangen. quote: Ik had geen DVDspeler toen-ie uitkwam dus ik heb de VHS gekocht, ik dacht dat je 't misschien over het optreden had Ik heb de DVD nu wel besteld, dus ik zal binnenkort wel zien wat er allemaal opstaat |
|
quote: Maar als de fans weg zijn, is het gewoon een normaal type. Met gewonen kleren enz enz. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Das waar, maar dat geldt toch voor elke band die corpsepaint (of een poging tot), wat "speciale" kleren enzo draagt op het podium? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |