|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Volgens mij wordt Cradle niet beter of slechter ze zijn gewoon al bagger Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Slechter. Tum podem extulit horridulum... |
|
ik vind Midian toch echt de beste cd ik vind ze dus beter worden Ik weet het, ik wijk af van de massa.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Vanaf "From the cradle ot enslave e.p." vind ik hun albums een stuk minder spannend klinken, veel te eentonig. Veel nummers lijken gewoon veel te veel op elkaar. De sfeer ontbreekt veelal, die juist op vooral "Dusk...and her embrace" wel aanwezig was. Ze klinken stuurloos ofzo. Wat nieuwe (of oude) muzikale invloeden zou niet verkeerd zijn. Nu blijven ze teveel op hun oude vertrouwde geluid voort borduren. Bring The People Together |
|
cradle of wimps SUCKS!!!! |
|
Ik vond Cradle Of Filth toen ik Black Metal begon te luisteren erg goed, maar namate je naast de muziek ook de sfeer van Black Metal begint te proeven valt COF een beetje weg, het idee is er niet meer. Muziekaal gezien zijn ze over hun hoogtepunt heen vind ik, de laatste CD vind ik klote, Vempire was geweldig daarintegen. Verder heb ik niets tegen bands die succes hebben, en veranderen van muziekstyle, maar dan komt het dus wel eens voor dat ik het klote gaat vinden... |
|
CoF zijn heel wat verbeterd tot Midian vind ik, maar ik vind Bitter Suites To Succubi echt niet goed Ik hoop dat het nieuwe album weer iets à la Dusk And Her Embrace/Cruelty/Midian zal zijn Het concept van Cruelty And The Beast was heel goed, Elizabeth Bathory is nu eenmaal een goed persoon om een CD over te maken Ze hebben het heel goed gebracht vind ik, ze heersen :D Zelfde met Midian, de teksten zijn gewoon fantastisch en de muziek ook. Het enige dat ik jammer vind aan CoF zijn hun "nieuwe fans", dat KoRn-gespuis (indien u ze goed vind, het boeit me niet :p) dat denkt dat CoF het extreemste der extremen zijn (right ) en daarom er naar luistert, niet omwille van de prachtige prestaties die ze leveren Cradle of Filth heersen nog steeds |
|
hmm ze worden slechter. er zit idd steeds minder sfeer in de nieuwe cd's.. het mist gewoon iets wat de oude cd's wel had... vempire & dusk zijn heel erg goede cd's (vandaar ook m'n nick ) maar het begint me steeds minder te boeien, ik luister het amper meer en begin steeds meer betere bands te ontdekken.. het word dus weer es tijd dat ze weer wat ouds gaan verzinnen, want dit is nix meer.. |
|
C.O.F. beter? Is de paus satanist? Valt patat uit de lucht? IS mijn buurman hetero? NEE!!! |
|
CRADLE OF FILTH RULEZ!...SATAN VOOR HET LEVEN |
|
quote: oohhh crisis. het heeft nog een icoon van him ook wat een triestheid weer. |
|
Sorry, wat is HIM? |
|
quote:Een Finse kutband die steeds kutter wordt. HIM betekent overigens His Infernal Majesty. |
|
quote: Haha, dit moet haast wel een satirische parodie zijn van iemand. Hoop ik. |
|
geloof me, dat wil je niet weten |
|
het zal vanavond veel klachten regenen in den klaagmuur als ik dit (en andere topics) lees MuayThaigerrr!! |
|
quote: Ja met godverdomme een hartje op het pentagram "wij zijn lieve engerds hoor" |
|
Ja, ze maken "love-metal". En tegenwoordig is het zelf rock geworden geloof ik te menen... Heartagram |
|
Sjees, ik heb er echt *nooit* van gehoord. HIM? Ff een website opgezocht en het zag er danig gay uit ja. Het zal wel een grap band zijn, ook als ik dat pentagram-hartje bekijk. *edit* ah jullie zeggen het Love Metal alle jezus OVENS [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-05-2002 19:18] |
|
quote: dat is het erge het is niet eens een slechte grap. |
|
quote:Het is een vrij bekende band, die het geloof ik niet als grap bedoelen. |
|
quote:edit- ben beetje heel erg sloom vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 29-05-2002 19:20] MuayThaigerrr!! |
|
mooi dat is dus mij aangeraden om te gaan luisteren :p |
|
Hoe is die muziek eigenlijk? Een soort morbid ABBA? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |