|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja zoiets |
|
Beetje gitaar, aardig veel keyboards, kerel die hoog & vrouwelijk zingt...moet ik nog verder gaan? MuayThaigerrr!! |
|
mischien is het iets voor kramy |
|
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond. |
|
die peer is kersten ( je meent het niet!), dus het kan wel idd |
|
quote:paar onwijs stoere ( ) titels: -Join me in Death -Your sweet 666 -Death is in love with us en nou wil ik er niet meer over nadenken MuayThaigerrr!! |
|
een goed idee |
|
quote:Allejezus, nu weet ik weer waarom ik het zo kut vond! |
|
Die fag van jackass had een colbertje van HIM. Echt, ik kan niet onder woorden brengen wat voor ranzige FOUTE vieze FOUTE gore FOUTE schijtband dat niet is |
|
quote: Goed zo, ga nu maar weer naar mama toe Dit bedoelde ik dus in een andere topic; dommeriken die naar "mijn" muziek beginnen luisteren |
|
COF is teveel gebaseerd op horror en te weinig op muziek..... boring dus [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 29-05-2002 21:11] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: en maar achter mijn rug om roddelen he Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: quote: Beide heren een biertje op mijn kosten MuayThaigerrr!! |
|
|
|
HIM is lachen man! Stelletje puristen, HIM is true norwegian ! |
|
Ook al komen ze oorspronkelijk uit Finland.. (meen ik te weten) MuayThaigerrr!! |
|
quote: Finland, Noorwegen, het ligt allemaal noordelijker dan Texel, dus zal mij ut boeie |
|
Daar heb je dan weer wel gelijk in MuayThaigerrr!! |
|
Cradle of Filth fukking rules!!! Cut your flesh and listen to COF! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Cradle of da filth fucking rulezzz the mother fucking ass of the ass mother fuck tha nigga rap hip er de hop!!.. not.. geef mij maar naglfar en burzum Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hoeveel shirts heb je nou al? Cradle of Filth zal nooit hun inferieure staat ontstijgen. Cradle is nooit goed geweest, en minder slecht wordt het ook niet. dus nee. |
|
quote: Hahaha, dwaas, dat is alleen maar dom geschreeuw, COF heeft tenminste die typische BM sfeer! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik vind de venom en sodom cover van CoF best wel heersch eigenlijk............ Ik vind enkele nummers van TPOEMF ook best wel geinig eigenlijk De rest is bagger.... Zo, ik ben toch best wel trots deze barbie-pop-uitspraak gedaan te hebben. Wat is een grotere trend ? CoF afzeiken of naar CoF luisteren ? Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |