|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mme eens |
|
Vergeet die 27 Dimmu Borgir shirts niet! |
|
19 maar? pff poser |
|
gvd post nie zo snel grrr |
|
quote: amen.. whaha |
|
na "dusk and her embrace" is die tyfus band alleen maar heel er hard achteruit gegaan |
|
cruesly for the beast Je moeder. |
|
Bitter Suites To Succubi vind ik persoonlijk een boutalbum, snel in elkaar gedraaid om de leeggeraakte beurs van Dani te spekken. Over het algemeen kan ik CoF wel aanhoren. Het is wel gaaf om af en toe Cruelty And The Beast te horen. Maar hoe meer de tijd vordert hoe meer we uit elkaar groeien, CoF en ik. En daar kan ik niet echt rouwig om zijn. |
|
Sinds Nick Barker(drummer)weg is, is cradle behoorlijk kut geworden, ik heb ze nu 2x met nieuwe drummer live gezien en het was behoorlijk bagger. Dus wat de drums betreft is cradle er zeker op achteruit gegaan. T/m cruelty vond ik ze goed! |
|
idd, met het vertrek van Nicolas zijn ze in een diep, diep gat gevallen.. Ze hebben sowiezo altijd wisselende line-ups gehad, maar hun huidige line-up suckt toch wel enorm.. Live vind ik ze echt nix meer Ik had trouwens ook nooit verw8 dat Robin weg zou gaan, samen met Dani was hij de harde kern van CoF.. Hun huidige drummer, toetsenist en gitarist sucken enorm, helaas.. En dat hoor je ook in de platen terug. Qua agressie vind ik Vempire het best, qua composities blijft Dusk hun allersterkste album. |
|
pfft, als Dani zegt dat ze popmuziek gaan maken heb ik er echt geen zin in, ik hou het bij één cd, van in het begin, maar heb er lange tijd niet meer naar geluisterd, dus ja,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die kerel hangt ook op menig tienerkamer.. ik snap er nix van, persoonlijk vindt ik Hellhammer veel geiler [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-05-2002 0:39] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en met al die foto's die je de laatste tijd ziet van Dani, ze werken veel te veel naar image en zeker niet meer naar muziek, echt hatelijk, naar t'schijnt was hun optreden op Graspop een grote flater, ze hebben het geld geroken en verzwakken Neen bah, geef mij maar de oude Emperor, Immortal, Mortifer,... die presteren tenminste op podium, die kunnen tenminste live brengen wat er op hun cd staat, of ze overtreffen het, zalig gewoon. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Blij dat blastmaster Barker vertrokken is; meer dan snel had hij niet in huis, de nieuwe drummer is wél creatief en kan stukken beter doseren. (Op cd is hij goed dan; hoe hij live is weet ik niet.) Voor de rest vind ik het kermismuziek, maar ik hoop dat ze populair worden; nemen ze meteen de rest van die scene op sleeptouw. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Huh wat, populair worden? Scene? |
|
Ik moet er niet aan denken dat ze populairder worden, de influx als gevolg van dat soort bands bestaat nl. vooral uit clichéheadjes (i.t.t. metalheadjes) en clichébandjes die de boel gaan nadoen. Verdunning ende verwatering... Maar ja niet dat CoF me überhaupt boeit dus wat zit ik te zeiken . |
|
quote:Zeiken is ons gewoon, nietwaar? Vooral 5 minuten 's ochtends en dan de rest van de dag niet meer. |
|
quote: ..en in het keilzog worden de bands die het wél verdienen ook meegezogen. Zo profiteert ook Dillinger Escape Plan van het succes van System of a down en een band als Meshuggah wordt ook steeds meer opgepikt. *zucht* af en toe droom ik wel eens wat er zou zijn gebeurd als Sepultura bij elkaar was gebleven en doorgestoomd; dan zou er veel meer harde metal met groffe stem op de radio te horen zijn geweest om maar eens iets te noemen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee ik denk niet dat ze beter worden, ze hebben hun hoogtepunt bereikt en naarmate ze op deze lijn blijven word het negatief Dani heeft ook niets meer toe tevoegen dan alleen dat zijn stem minder wordt ..amen.. Let´s bring back the METAL |
|
Ik vind ze gewoon in een mooie nette dalende lijn slechter worden, maar wel pas na Vempire. De demo's heb ik eigenlijk nooit gehoord. |
|
cradle suckt en dan met name dat gekrijs Don't touch me. I'm evil. |
|
blijft een goeie band in mijn ogen. vooral het oudere werk vinnik super (vempire, cruelty, prinicples) dat hoge gekrijg doet et em wel... maar tengewoordig is het gewoon voortborduren op wat ze eerder geprocudeerd hebben... het is niet meer vernieuwend ofzo. maar toch blijft het goed... en ook leuk om live te zien vinnik REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ze hebben altijd vrouwen in strakke leren pakjes |
|
quote: Als t je daar om te doen is, loop je beter ff langs de hoeren. Cradle live was de dikste tegenvaller ooit, te veel verwacht misschien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |