IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wordt Cradle of Filth beter? Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2002 18:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Als ik mod was...
*tover*

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-06-2002 18:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is gelukt!

o, alle ander posts zijn ook weg.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 18:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm greycloak volgens mij zijn de battarijen op van je toverstaf Moderators in de buurt?

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2002 18:59]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 01-06-2002 18:59 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 17:26 schreef Heosphoros het volgende:
Maar als de fans weg zijn, is het gewoon een normaal type. Met gewonen kleren enz enz.

dat weet ik heb fotoos gezien, maar tis allemaal voor het image offcourse...DANI wel es gewoon normaal horen praten...hahahah tis echt geen gehoor! hahah

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-06-2002 19:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godverdommen, alsof elke BM dude door de stad loopt met corpsepaint en spikes.

nee.
Legion (als vb, van onze allertrue-ste black metal band) doet ook gewoon zn normale kloffie aan.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 19:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als je lord of chaos gelezen hebt..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2002 19:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb die nieuwe verzamelcd vasn C.O.F voor mijn zwager zijn verjaardag gekocht. Ik vind hun muziek dus niet echt slecht, het gaat alleen een beetje vervelen na eentijdje. Wel staat er een brtiljante cover van sabbat op die cd.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-06-2002 19:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 1 juni 2002 18:22 schreef Heosphoros het volgende:
Cof is geen black metal.. maar pop muziek.

En wedden dat je de echte BM nieteens aankan. Of mag je dat niet van je moeder. 14 jarige drol

Moet je jezelf eens horen lullen! Cradle pop muziek?? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen COF goed vind, maar deze opmerking slaat als een tang op een varken.

the only pleasure is pain

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 19:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

vooral van iemand die dat nog steeds stiekem wel leuk vind maar dat niet durft toe te geven.

Vampire_girl
rabiës
Posted 01-06-2002 19:24 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik wou er niet over beginnen, maar volgens mij is dat inderdaad het geval.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 19:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

HEt is volgens mij overduidelijk

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-06-2002 19:26 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat een gelul zeg af en toe
Cradle of Filth = Pop-muziek
slaat werkelijk nergens op
zoals al gezegd werd, niet iedereen hoeft het leuk te vinden

Maar als jij CoF aan de eerste de beste Pop-liefhebber laat horen schrikt ie zich dood
Cradle of Filth is wel degelijk Metal

loos.....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Vampire_girl
rabiës
Posted 01-06-2002 19:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Amen.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-06-2002 19:29 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

en ik ben niet eens een CoF fan... hehe
de enige ECHT leuke cd vind ik Midian

rest is niet zo boeiend voor mij
ik houd niet van dat "echte"

wat wel heeeeeeeel goeie Black Metal is
DAEMONARCH!!!
*moest ik effe kwijt*

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 01-06-2002 19:32 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Aub verwijderen

[Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 01-06-2002 19:39]

---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 19:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 19:32 schreef Azrael het volgende:
Pardon?????? Wat is dit????
Die lompe Panda stuurt mij allemaal mailbommentjes! En mijn IP adress is geband op dit forum??? En dat terwijl ik totaal geen enkele flame heb gemaakt. Ik heb geen enkel scheldwoord gebruik??
Willen de moderators dit ff verklaren? Of zit Panda hier stiekem de boel te belazeren?
stuur dan een bericht naar paul en doe dat niet hier aub.

Azrael
Usericon van Azrael
Posted 01-06-2002 19:34 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 19:33 schreef Cadaveria het volgende:
stuur dan een bericht naar paul en doe dat niet hier aub.

Ok.
Zal ik doen. Bedankt

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-06-2002 19:35 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 19:32 schreef Azrael het volgende:
Pardon?????? Wat is dit????
Die lompe Panda stuurt mij allemaal mailbommentjes! En mijn IP adress is geband op dit forum??? En dat terwijl ik totaal geen enkele flame heb gemaakt. Ik heb geen enkel scheldwoord gebruik??
Willen de moderators dit ff verklaren? Of zit Panda hier stiekem de boel te belazeren?

hmmm, ik mis de link met het beter worden van C.O.F.

Azrael
Usericon van Azrael
Posted 01-06-2002 19:48 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 19:35 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
hmmm, ik mis de link met het beter worden van C.O.F.

Sorry. Ik heb het bericht al verwijdert. Mijn post was een snelle reactie op Panda die ineens met niet zulke mooie woorden begon te praten en mij nu mailbommetjes geeft en (denk ik) geband heeft van het forum. Dus je snapt dat ik het even snel wou posten. Voordat het IP wat ik nu heb ook word geband.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 19:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

En nu weer on topic

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-06-2002 20:10 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik mail bomb niet hoor, is laf

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-06-2002 20:11 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 18:59 schreef Malagthot het volgende:
dat weet ik heb fotoos gezien, maar tis allemaal voor het image offcourse...DANI wel es gewoon normaal horen praten...hahahah tis echt geen gehoor! hahah

Ook al zingt ie, dan is het ook geen gehoor

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 01-06-2002 20:14 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 22 juli 2001 23:07 schreef Albert Filth het volgende:
Wordt Cradle of Filth nou beter of juist minder goed. Neem nou de nieuwe cd 'Bitter Suites To Succubi', is die nou beter of slechter dan 'Dusk And Her Embrace' of 'Cruelty and the Beast'? Ik vind dat de kwaliteit van hun cd's beter wordt, het klinkt helderder en de stem van Dani is nu veel beter, het is niet één geschreeuw, zoals in het begin. Maar ik vind het wel jammer dat ze zoveel coveren (ook van zichzelf). Maar wat vinden jullie nou eigenlijk??? Is Cradle of Filh beter of slechter geworden met hun nieuwe cd 'Bitter Suites To Succubi'.

nee

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-06-2002 20:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 19:29 schreef Undertaker het volgende:

ik houd niet van dat "echte"

verklaar u nader.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-06-2002 20:19 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 20:15 schreef aerodis het volgende:
verklaar u nader.

bv:
Fluisterwoud, Mayhem, Burzum, Nargaroth, Naglfar, Lugubre en dat soort ruis-bands...
vind ik niets an

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com