|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik mod was... *tover* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het is gelukt! o, alle ander posts zijn ook weg. |
|
quote: dat weet ik heb fotoos gezien, maar tis allemaal voor het image offcourse...DANI wel es gewoon normaal horen praten...hahahah tis echt geen gehoor! hahah |
|
godverdommen, alsof elke BM dude door de stad loopt met corpsepaint en spikes. nee. Legion (als vb, van onze allertrue-ste black metal band) doet ook gewoon zn normale kloffie aan. |
|
Als je lord of chaos gelezen hebt.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb die nieuwe verzamelcd vasn C.O.F voor mijn zwager zijn verjaardag gekocht. Ik vind hun muziek dus niet echt slecht, het gaat alleen een beetje vervelen na eentijdje. Wel staat er een brtiljante cover van sabbat op die cd. |
|
quote: Moet je jezelf eens horen lullen! Cradle pop muziek?? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen COF goed vind, maar deze opmerking slaat als een tang op een varken. the only pleasure is pain |
|
vooral van iemand die dat nog steeds stiekem wel leuk vind maar dat niet durft toe te geven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wou er niet over beginnen, maar volgens mij is dat inderdaad het geval. the only pleasure is pain |
|
HEt is volgens mij overduidelijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wat een gelul zeg af en toe Cradle of Filth = Pop-muziek slaat werkelijk nergens op zoals al gezegd werd, niet iedereen hoeft het leuk te vinden Maar als jij CoF aan de eerste de beste Pop-liefhebber laat horen schrikt ie zich dood Cradle of Filth is wel degelijk Metal loos..... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Amen. the only pleasure is pain |
|
en ik ben niet eens een CoF fan... hehe de enige ECHT leuke cd vind ik Midian rest is niet zo boeiend voor mij ik houd niet van dat "echte" wat wel heeeeeeeel goeie Black Metal is DAEMONARCH!!! *moest ik effe kwijt* ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Aub verwijderen [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 01-06-2002 19:39] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:stuur dan een bericht naar paul en doe dat niet hier aub. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ok. Zal ik doen. Bedankt ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: hmmm, ik mis de link met het beter worden van C.O.F. |
|
quote: Sorry. Ik heb het bericht al verwijdert. Mijn post was een snelle reactie op Panda die ineens met niet zulke mooie woorden begon te praten en mij nu mailbommetjes geeft en (denk ik) geband heeft van het forum. Dus je snapt dat ik het even snel wou posten. Voordat het IP wat ik nu heb ook word geband. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
En nu weer on topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik mail bomb niet hoor, is laf Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ook al zingt ie, dan is het ook geen gehoor Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: nee |
|
quote: verklaar u nader. |
|
quote: bv: Fluisterwoud, Mayhem, Burzum, Nargaroth, Naglfar, Lugubre en dat soort ruis-bands... vind ik niets an ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |