|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zag gister een videoclip van cof op thebox wist niet dat ze die daar haddden |
|
een soort nieuwe wet en wild dus ofzo |
|
quote:Nee, The Box on the Roxx wordt door hunzelf getypeerd als rock and alternative. Die clip is trouwens helemaal niet leuk [in tegenstelling tot het naakte vleesch in from the cradle to enslave]. |
|
quote: De clip die ze laten zien is dan ook the MTV versie (zoals cof het zelf noemt). Het orgineel bevat meer bloed en naakt vlees. the only pleasure is pain |
|
Ik heb van de vroege Sint een albumpje gekregen met de naam "Live bait for the Dead". Schitterend diezein , maar het album zelf valt behoorlijk tegen, het is meer een verzamel cd dan iets anders. Als ze zo doorgaan worden ze inderdaad slechter. |
|
quote: Ahum... een live-cd zelfs... Zenial |
|
quote:Met andere woorden: Nee, ze worden niet beter. |
|
quote: De Tweede cd van dit dubbel album is noch the crappiest of all. Niet om aan te horen die laatste nummers. Ja, ze zijn echt slechter geworden. Deze nummers zijn trouwens niet live Zenial |
|
had iemand ooit wat anders van ze verwacht dan Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: haha, dat mocht de box willen. Ik vind jammer dat W&W van TMF af is, dat was pas een goed programma. Maar op on the rox draaien ze dus ook muziek niveau linkin park/limb bizkit. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: UMZ LIMB BIZKIT ... , HEEFT DIE NIET 2 KEER w&w GEPREsenteerd Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
sinds ik heb gehoort wat ze met het venom nummer black metal hebben gedaan heb ik moordneigingen tegenover dani en zijn 5 kontebonkers "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dani is ooit in de baroeg op z'n bek geslagen, heel wat jaar geleden , kwam omdat hij het concept "pit" niet snapte Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: hehe door een vriend van Tim ofzo toch? maar nog altijd een stoere actie BEHHH! |
|
quote:ik vind t anders echt een verbetering van het nummer. |
|
quote: Oh ja d'r zit ook nog weer een remix cd bij, ff vergeten (of de slechte herinnering onderdrukt hehehe ) Zenial |
|
quote: Ja, makkelijke conclusie... Daar hoef je geen professor voor te zijn om dat op te merken! |
|
quote:En daarmee komen we bij de volgende vraag: Wat is het nut van een vraag [wordt cof beter] waarvan het antwoord [nee, ze worden niet beter] allang bekend is? |
|
quote: Tsja... Ik vond het ook een dom topic, maar ach... Ik dacht laat ik eens een conclusie trekken! |
|
quote: Had je die conclusie nog niet getrokken dan? Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Natuurlijk wel, maar ik bedoel effe conclusie trekken in dit topic dus! |
|
In de laatste Aardschok staat een stuk over CoF, maar wat ik een beetje jammer vind, is dat Dani durft te beweren dat ze "good old black metal" zouden maken. Shagrath van Dimmu komt er tenminste gewoon voor uit dat ze geen pure black metal maken... Voor de rest kan het me niet zo veel schelen (Dimmu Borgir vind ik gewoon een supergoede band, CoF daarentegen vind ik trouwens zwaar eentonig), maar ga jezelf alsjeblieft niet in een hokje stoppen waar je helemaal niet thuishoort... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik had ff "The principle of evil made flesh" gedownload en ik vind dat dat met ster hun beste cd is... Trek zelf de conclusie maar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb volgens mij het hele repertoire van die gasten. Niet alles vind ik leuk maar ik kan niet zeggen dat ik één cd beter vind dan de andere. Er staan een aantal goede nummers op elke cd eigenlijk. Maar niet stuk voor stuk goede nummers. De meningen zijn over cradle echt wel verdeeld. Ik heb ze nooit live gezien en volgens mij wil ik dat ook niet, lol. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |