|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had midian en cruelty of the beast ooit op mp3, heb het nooit echt kunnen waarderen. |
|
Van zo lang geleden zijn die nochtans nie hé |
|
Kan dit nou niet eens dicht? Iedereen weet het antwoord toch al, pfff... Lekker onzinnig hier! |
|
Op het nieuwe album van Cradle Of Filth (waarvan zij zelf beweren dat het één van de hardste albums wordt van hun reeks)hebben ze gewerkt met veel orkestrale elementen (misschien toch teveel naar hun collega's Dimmu Borgir geluisterd ) Wanneer gaan ze Vempire II nou maken.... |
|
quote: Gadverdamme... Die laatste van Dimmu Borgir was nog slechter dan het slechtste van Cradle Of Filth... En Vempire II maken ze toch niet... |
|
quote: De laatste Dimmu Borgir slecht? Ik vind deze juist een knaller Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Smaken Smaken!! |
|
nieuwe stelling, word het nivo op dit forum lager "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou,het nivo in mijn bierglas word nu wel steeds lager (tijd voor een nieuw pilsje). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Allemaal een grote teringzoi, denk je na een jaar:"heej weer een nieuwe cd uit" is het geen haar beter dan de vorige! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik heb er geen cd van. |
|
gelukkig maar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zit trouwens wel te wachten op het nieuwe album als ie net zo gaaf is als Midian moet ik hem wel hebben maar dat vind ik dan weer... hehe ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: ja idd, op die vorigen vond ik de keyboards maar gay.... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-12-2002 21:03] No meat is sweater |
|
Oke, derde poging (K*t computer hangt steeds)... Cradle beter..? HELL NO! Ze klinken misschien wel steeds beter, maar da's meer vanwege de kwaliteit van de equipment dan van hun "speelkunde"... Zowieso is de kwaliteit van hun muziek (niet het geluid, maar de tekst en gitaarwerk) er zwaar op achteruit gegaan. "The Principle of Evil Made Flesh", "Dusk and Her Embrace" en "Vampire" blijf ik alsnog de beste CDs vinden. De Cruelty CD is best okay ofzo en de geluidskwaliteit is wel beter, maar het is zeker niet dezelfde kwaliteit kunst (om 't zo maar ff te noemen). En wat betreft live? Gadverdamme.. ze zijn de laatste paar jaren echt zwaar achteruitgegaan... je vraagt je soms nog wel eens af of die gasten nog wel de moeite doen om te oefenen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Ik blijf erbij: STORMBLAST!!! |
|
tuurluk luuuuuuv is in the air......... |
|
For all tid Maar dit is eigenlijk een Cradle topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En die Inn Evighetens Morke Maar inderdaad... CoF |
|
quote: Ik heb de originele 7"EP van "Inn i evighetens...".Een kameraad van mij had dat label destijds(NecromanticGalleryProductions uit Roermond ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Damn, nog maar offtopic dan. Ik heb ook zo'n 7" geloof ik. Maar ik weet niet of het de originele is. Ik weet wel dat er 2 versies van zijn, met 2 verschillende voorkanten... Ik zal es kijken van welk label de mijne is. |
|
quote: Er zijn 3 versies van.De originele heeft een kleurenhoes met een foto van een ondergaande zon met rood/oranje gloed boven boomtoppen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi! Die heb ik dus niet |
|
quote: Welke wel,die met een zwart/wit bandfoto van de "Devil's path" fotosessie? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |