|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
okay ik dacht nl. dat je de oude CoF als 'echt' bedoelde. ho, daar gaan we weer sorry hoor |
|
is oude CoF geen ECHTE black dan? Nu snap ik het niet meer hehe maakt me ook niet uit, ik vond het niet cool ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
grmbl... het is te vroeg hiervoor |
|
quote: Ok, jij je zin, Cradle is Metal, maar wel HEEL ERG KUT!! En die kerel heeft wel de instelling van de gemiddelde popmuzikant. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Call it POP METAL Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik vind alles best zolang het maar wel metal genoemd word ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Het is gewoon de eeuwige voor-tegen. Vroeger was het metal tegen de rest, of andersom Nu is het "true black metal" tegenover "fake black metal", menschen, het maakt nix uit! Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat ondanks één fucking band we allemaal naar hetzelfde luisteren?? |
|
quote: Dit is geen kwestie van True - niet True, dit gaat er gewoon over dat Cradle ongelofelijke kut muziek maakt. Het maakt wel degelijk uit, Dani heeft gewoon een uberfoute instelling. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hoe kan je z'n instelling(en) weten/beoordelen als je er nog nooit met hemzelf over gesproken hebt? |
|
Het feit dat ie bij Sony zit zegt al veel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Het feit dat ze bij Sony zitten verandert weinig, het is "maar" een label. Een label definieert een band niet, het is hun muziek die dat doet. Voor mij toch. |
|
het heeft indirect er wel mee te maken. je moet niet vergeten om te kijken naar het soort bands wat sony contrackteerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sony zou geen artiest signen, waaraan ze niet gruw kunnen verdienen. En Dani ook, en dat staat me gruwelijk tegen aan die kerel, het draait hem gewoon puur om het geld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
en dat is het punt waar veel bands mee de boot ingaan. (qua verandering van styl en image)-edit- dus zo ook cof -edit- [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2002 23:18] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ergens hebben jullie gelijk, maar ik kan het niet echt aannemen dat het enkel om het geld zou gaan... Hoop ik toch Nu jah ik blijf hopen dat het geen Slipknot II word |
|
Ach. Wat kan mij het nu boeien welk label eraan vastzit en hoeveel geld ze verdienen. Het gaat voor mij om de muziek en die vind ik gewoon heerlijk. Jullie beoordelen bands teveel op image. np: Cradle of Filth - A gothic romance ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:Ik denk dat cof daarin al erger is. quote: natuurlijk beoordeel je een band op hun image, als er van die lulletjes op het podium staan met hun frans bouwer shirt en die black metal maken, vraag je je af waar de muziek dan vandaan komt. De opzet van deze muziek is dat je er achter staat wat je maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-06-2002 11:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee hoor, CoF hoor je niet constant zeiken over hun "underground status waar ze zohard voor hebben moeten knokken" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik hou wel van Cradle-maar ik denk dat ze vandaag aan kwaliteit inboeten omdat ze zo overproductief zijn...staat dat in hun contract,misschien,dat ze op korte tijd zoveel cd's moeten uitbrengen?En dan nog... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Laat ik even een keer kort en krachtig zijn; hier ben ik het volledig mee eens you say you're men, we know you're cowards |
|
Voor diegene met het true en untrue verhaaltje...........val dood. En voor de rest. Ouwe cradle vind ik persoonlijk geweldig. Vempire is echt een geweldig album. Nieuwe vind ik weinig meer aan ....komt vooral omdat het power mist tegenover de ouwe albums. Live stellen ze in ieder geval niets voor. |
|
quote: Vempire vind ik ook erg goed! |
|
hoeveel forums zouden mensen wel niet kunnen vullen met alleen maar dit gezeik? My madness, my sadness |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |