IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wordt Cradle of Filth beter? Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-06-2002 20:19 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 20:15 schreef aerodis het volgende:
verklaar u nader.

Ik denk dat ie "Treu" bedoelt, op ze NL. Ik heb geen idee maar het kan

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-06-2002 20:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

okay

ik dacht nl. dat je de oude CoF als 'echt' bedoelde.

ho, daar gaan we weer
sorry hoor

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-06-2002 20:28 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

is oude CoF geen ECHTE black dan?

Nu snap ik het niet meer
hehe

maakt me ook niet uit, ik vond het niet cool

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-06-2002 20:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grmbl...
het is te vroeg hiervoor

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-06-2002 21:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 juni 2002 19:26 schreef Undertaker het volgende:
wat een gelul zeg af en toe
Cradle of Filth = Pop-muziek
slaat werkelijk nergens op
zoals al gezegd werd, niet iedereen hoeft het leuk te vinden

Maar als jij CoF aan de eerste de beste Pop-liefhebber laat horen schrikt ie zich dood
Cradle of Filth is wel degelijk Metal

loos.....

Ok, jij je zin, Cradle is Metal, maar wel HEEL ERG KUT!!
En die kerel heeft wel de instelling van de gemiddelde popmuzikant.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-06-2002 22:19 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Call it POP METAL

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 01-06-2002 22:30 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik vind alles best
zolang het maar wel metal genoemd word

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 01-06-2002 22:43 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Het is gewoon de eeuwige voor-tegen.

Vroeger was het metal tegen de rest, of andersom

Nu is het "true black metal" tegenover "fake black metal", menschen, het maakt nix uit! Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat ondanks één fucking band we allemaal naar hetzelfde luisteren??

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-06-2002 22:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 juni 2002 22:43 schreef Child Of Decadence het volgende:
Nu is het "true black metal" tegenover "fake black metal", menschen, het maakt nix uit! Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat ondanks één fucking band we allemaal naar hetzelfde luisteren??

Dit is geen kwestie van True - niet True, dit gaat er gewoon over dat Cradle ongelofelijke kut muziek maakt.
Het maakt wel degelijk uit, Dani heeft gewoon een uberfoute instelling.

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Posted 01-06-2002 22:52 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Hoe kan je z'n instelling(en) weten/beoordelen als je er nog nooit met hemzelf over gesproken hebt?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-06-2002 22:54 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Het feit dat ie bij Sony zit zegt al veel.

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 01-06-2002 22:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

.

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Posted 01-06-2002 23:15 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Het feit dat ze bij Sony zitten verandert weinig, het is "maar" een label. Een label definieert een band niet, het is hun muziek die dat doet. Voor mij toch.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 23:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het heeft indirect er wel mee te maken. je moet niet vergeten om te kijken naar het soort bands wat sony contrackteerd.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-06-2002 23:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Sony zou geen artiest signen, waaraan ze niet gruw kunnen verdienen. En Dani ook, en dat staat me gruwelijk tegen aan die kerel, het draait hem gewoon puur om het geld.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2002 23:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en dat is het punt waar veel bands mee de boot ingaan. (qua verandering van styl en image)-edit- dus zo ook cof -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2002 23:18]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Posted 02-06-2002 9:11 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Ergens hebben jullie gelijk, maar ik kan het niet echt aannemen dat het enkel om het geld zou gaan... Hoop ik toch
Nu jah ik blijf hopen dat het geen Slipknot II word

Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 02-06-2002 10:44 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ach. Wat kan mij het nu boeien welk label eraan vastzit en hoeveel geld ze verdienen.
Het gaat voor mij om de muziek en die vind ik gewoon heerlijk.
Jullie beoordelen bands teveel op image.

np: Cradle of Filth - A gothic romance

---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-06-2002 11:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 9:11 schreef Child Of Decadence het volgende:
Ergens hebben jullie gelijk, maar ik kan het niet echt aannemen dat het enkel om het geld zou gaan... Hoop ik toch
Nu jah ik blijf hopen dat het geen Slipknot II word
Ik denk dat cof daarin al erger is.
quote:
Op 2 juni 2002 10:44 schreef Azrael het volgende:
Ach. Wat kan mij het nu boeien welk label eraan vastzit en hoeveel geld ze verdienen.

natuurlijk beoordeel je een band op hun image, als er van die lulletjes op het podium staan met hun frans bouwer shirt en die black metal maken, vraag je je af waar de muziek dan vandaan komt. De opzet van deze muziek is dat je er achter staat wat je maakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-06-2002 11:47]

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-06-2002 11:46 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nee hoor, CoF hoor je niet constant zeiken over hun "underground status waar ze zohard voor hebben moeten knokken"

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-06-2002 15:30 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik hou wel van Cradle-maar ik denk dat ze vandaag aan kwaliteit inboeten omdat ze zo overproductief zijn...staat dat in hun contract,misschien,dat ze op korte tijd zoveel cd's moeten uitbrengen?En dan nog...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 04-09-2002 21:29 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 10:44 schreef Azrael het volgende:

np: Cradle of Filth - A gothic romance

Laat ik even een keer kort en krachtig zijn;
hier ben ik het volledig mee eens

you say you're men, we know you're cowards

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-09-2002 21:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Voor diegene met het true en untrue verhaaltje...........val dood.

En voor de rest.
Ouwe cradle vind ik persoonlijk geweldig.
Vempire is echt een geweldig album.

Nieuwe vind ik weinig meer aan ....komt vooral omdat het power mist tegenover de ouwe albums.
Live stellen ze in ieder geval niets voor.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-09-2002 22:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 21:50 schreef Frietbal het volgende:
Voor diegene met het true en untrue verhaaltje...........val dood.

En voor de rest.
Ouwe cradle vind ik persoonlijk geweldig.
Vempire is echt een geweldig album.

Nieuwe vind ik weinig meer aan ....komt vooral omdat het power mist tegenover de ouwe albums.
Live stellen ze in ieder geval niets voor.

Vempire vind ik ook erg goed!

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-09-2002 8:00 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hoeveel forums zouden mensen wel niet kunnen vullen met alleen maar dit gezeik?

My madness, my sadness

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com