|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze per ongeluk op tattoo the planet gezien. De muziek was vrijwel niet te horen en de zanger klonk als een jonge hond die op z'n staart werd getrapt. En dan ook nog met beide handjes om de mic. uiteraard... |
|
quote: En me ze schouders boven ze oren, en hij trekt een kop alsof ie moet schijten.. (gezien op dvd) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Cradle of Filth rules!!!! ----Power to Dani---- Die gast zit in zo'n vampier club. Echt ziek. En lomp dat iedereen hem een poser noemt. Ok ze kunnen zich behoorlijk uitslofen op het podium maar die gasten zijn normaal ook al behoorlijk ziek hoor. En ik vind alle CD'S van Cradle goed! Ik vind Cradle stukken mooier dan dat gitaargebeukt en rottige gebler van die andere Black Metal groepen waarvan de audio kwaliteit vaak op die van een tape lijkt. Cradle kan ik tenminste verstaan. En hun teksten heerschen! Iedereen kan zeggen wat die wil maar talent hebben die gasten zeker. "A gothic romance (red roses for the devils whore)" is ook een heerschent nummer! yeah baby. Let's rock 'n roll! [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 01-06-2002 18:16] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Houd je bek toch mafkees.. die gast is gewoon zielig. Je kan zeker geen andere echte BM bands ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Azrael : Geboortedatum: Zaterdag 21 Februari ----> 1987 <----- Dat verklaard een hoop [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 01-06-2002 18:21] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Cof is geen black metal.. maar pop muziek. En wedden dat je de echte BM nieteens aankan. Of mag je dat niet van je moeder. 14 jarige drol Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hoe oud was jij ook alweer? No meat is sweater |
|
over 14 dagen 17.. wat is er dan Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Jawel. Ik ken zeker wel andere black metal bands. Maar ik luister het heel weinig Burzum Siebenbürgen Dimmu Borgir (tja beetje cradle stijl) Darkthrone Morbid Angel (niet zeker van of dit nu black of death is) enzovoort Dani is niet zielig. Dat maken jullie van hem. Cradle of Filth heeft gewoon een bad image. Maar die gasten zijn echt niet zielig. Marilyn Manson. Die is pas zielig! ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:NIET flamen, dank je wel. En ja, Cradle is geen BM maar an sich best goed. Ze kunnen zeker spelen, de rest is een kwestie van smaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja MM je popster . Maarjah ik kan hier veel over zeggen maar ben ff moe. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ik ben 15 geen 14 sukkel. Alsof jij zo lekker oud bent. Whahahaha 2 jaar verschil whahaha dat maakt indruk zeg ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:NIET flamen, nogmaals. Zie ook de regels, Panda en co. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-06-2002 18:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zinloos.. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 01-06-2002 20:16] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Marilyn Manson sucks. Dat zei ik toch? Wel goed lezen hoor. Of nee dat kun je natuurlijk niet met je spinazie acedemie opleiding whaha maar nu genoeg geflamed. ON-TOPIC maar weer. Cradle is en blijf goed. De ouder cd's waren het beste maar slechter gaan ze niet worden. Misschien zelfs wel beter. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Houd je pie hole.. je heb niet eens het LEF om je email op zm te zetten Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Hee Panda, kun je wel lezen, of snap je gewoon niet wat flamen is? ON TOPIC! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeg een beetje normale taal graag. Dat wat je nu doet staat ook niet echt volwassen hoor. Ik haat mensen die met kanker schelden. Bah gewoon zielig. Overgens staat mijn e-mail ook op het Zwaremetalen forum. Kwestie van een hokje aanklikken. [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 01-06-2002 18:34] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
ook zinloos [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 01-06-2002 20:17] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ja, maar zo is panda... Zodra er weer een nick van hem wordt uitgekotst maakt ie weer een nieuwe, en maakt dezelfde fout weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben een beetje dronken en ben boos.. ik ga wel ff van de pc af.. voordat ik nog meer ruzie uitlok Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Goh. Die leerd dan ook niet echt snel van zijn fouten zeg. Heheh leuke reputatie op dit forum Panda :D whahaha ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
ach..Ik moet er maar mee om leren gaan. Ps. ik had me naam hierin veranderd omdat dit me artiesten naam is. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
on topic en kan die post van panda aangepast worden? Die gene waarin een aantal keer een dodelijke ziekte wordt misbruikt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |