|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm goed idee ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
gaaf we kunnen op kroegentocht gaan, ik weet niet of er mensen daarvoor zijn. Anders ben ik voor België (voor een orvalletjes of 5) en vervolgens Oranjeboom tappen in de Boothill, en belachelijk slecht te poolen |
|
quote:Utrecht? Dan ik ook. MuayThaigerrr!! |
|
|
|
Grrmbl...november en december worden ECHT zwaar dure maanden. |
|
hehe ja.. November haal ik zowieso niet, December valt te bezien... een nieuwjaarsborrel is ook niet gek |
|
Is die guinesshut bij de Molen misschien een idee om uit te proberen? Ik geloof dat iemand zei dat ze daar halve literglazen bier schenken MuayThaigerrr!! |
|
beter! lijkt me wel leuk plan joah... om even langs te wippe, maar daarna ook nog ffkes de Boothill in... aangezien ik elke dag in Utrecht ben maar nog nooit in de Boot ben geweest |
|
Is er echt nergens in de regio Utreg een plek waar ze redelijk zuipbaar bier a la Dommelsch en licht verteerbare metaal a la Maiden serveren?? |
|
quote:Nope, niet gecombineerd. Utrecht is een zaadstad wat dat betreft. grrbmbl al te laat maar ze hebben bij boothill ook hertog jan uit ut flesje. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-11-2002 19:06] |
|
In de Boothill kom je een heel eind, en ze hebben Hertog Jan op fles. |
|
precies... dus Dwaal komt ook |
|
Gaaf, dat is dan ook geregeld wellicht dat we de dudes bij de boothill voor een avond om kunnen kopen dat ze alleen metal draaien. |
|
inderdaad! kenne we wel probere... zelf ff een zooi mee nemen, heb ik altijd bij me, dus dat moet wel kunne.. |
|
quote:Laatste keer dat iik er was op zaterdag draaiden ze alleen maar metal Zat een gast ook de hele tijd te headbangen aan de bar. |
|
Weer een pit in de Boothill? MuayThaigerrr!! |
|
aye, pitten in de boothill |
|
Heerlijk, een meeting 1 km bij me vandaan! |
|
Lijstje -aerodis -Metalheus -Wishmaster -Angela Mortis |
|
quote: kijk! Lijstje -aerodis -Metalheus -Wishmaster -Angela Mortis -Dwaallicht |
|
Wanneer wordt het gehouden? De Boothill is wel een beetje klein. |
|
d'r is nog geen datum bekend... dus suggesties zijn altijd welkom.... wel op een Zaterdag aub |
|
Och, vorige keer paste het ook. Hoeveel man waren het er toen, 18 ofzo? MuayThaigerrr!! |
|
zoals U weet, heer dwaallicht, gaat mijn keuze natuurlijk uit naar Belgie, maarja, ik wil ook METAL wanneer, is nog onduidelijk, iig op een zaterdag |
|
Belgie en Boothill liggen 5 minuten lopen van elkaar vandaan, dus daar hoeft niet moeilijk over gedaan te worden. Ik ga zelf liever ook eerst naar belgie. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |