|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er nog niet in gezeten, maar dat gaat wel gebeuren deze zomer. Ik ben gek op achtbanen. Space-shots vind ik trouwens ook erg gaaf. Bij Warner Brother in Duitsland staat er nu ook één, daar wil ik ook in. the only pleasure is pain |
|
quote: dan word je toch gelanceerd??? nee dank u. Oud Vuil. |
|
Schijterd!! the only pleasure is pain |
|
quote: hehheh, 't gaat niet om het gelanceerd worden, als het maar met een achtbaan is. met de achtbaan hulk werd je ook gelanceerd. maar ik dacht eigenlijk, dat je zo'n ding bedoelde, waar je gewoon naar boven gaat, heel snel dan, en dan weer naar beneden en dat was 't. dat vink niet zo, 'k heb nl. hoogtevrees jaja, en toch achtbanen. tja, de kick... Oud Vuil. |
|
Ik ben er in geweest. Was wel gaaf. Maar dat zijn alle achtbanen- alleen die rij ervoor da's echt niet leuk How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
kan maar 1 ding zeggen, alhoewel eigenlijk 2 : 1 nee, nog niet in de Goliath geweest, maar wil er zekers wel in!!! 2 achtbanen regeren, roelen, schopt kont, zijn fris etc etc Diegene die de achtbaan uitgevonden heeft/hebben moeten ze echt een biertje aanbieden oftewel: ikke ook heel erg achtbaan leuk vinden!! |
|
Nee.. sterker nog, ik ben nog NOOIT in six-flags geweest,, en slechts 2 maal in de efteling, waarvan 1 keer inclusief achtbaanbezoek.. voor de rest verder ook geen pretparken met achtbanen met loopings e.d. /.. .. Misschien nog wel een keer naar six-flags, maar zeker nooit naar Euro-disney (dat is net zoiets als geld betalen voor een Win-xp licentie) |
|
Ben absoluut geen pretparken fan. Maar op de momenten dat ik er ben heb ik het er wel voor over om 3 uur in de rij te gaan staan voor maar liefst 10 seconden achtbaan plezier. Ik ben vorig jaar in de supermanride geweest. Die vond ik de leukste achtbaan tot nu toe. Je word meteen al in het begin gelanceerd wat je dus absoluut niet verwacht. (mist je hebt afgekeken bij je voorgangers)verder ben ik niet in de houten8baan geweest. Op 1 of andere manier staan dat soort dingen mij tegen. De spaceshot mag ik helaas niet in vanwege een trommelvlies probleem . Ik weet trouwens ook niet of ik daar wel in zou durfen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mwa net iets meer dan een uurtje heb ik gestaan geloof ik.. dat is ook wel weer te overleven Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nee!Maar ik weiger dan ook in achtbanen te gaan...brrr Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nou, liever 120 achtbanen in dan in 1 zo'n kots-en-braak-apparaat... bdw: Pretparken doordeweeks onder schooltijd roelen!! Was toen een keer op de HAVO naar de efteling geweest. toen 20x achter elkaar de python in gegaan tja, zesvlaggen bestond toen nog niet... |
|
quote: ik niet |
|
Ik ga van de zomer wel. Als ik op lowlands ben. Tijd zat, want zovee leuke bandjes komen er toch niet. daVid |
|
wil ook nog naar six flags en warner bros dit jaar effe het nieuwe spul testen, ben zelf ook de pretparken in florida afgeweest moet zeggen ze gaan daar toch ietjes harder als hier, mijn favo's daar zijn: The Hulk en Dualing dragons |
|
Ik denk niet dat ik durf. Bovendien word ik altijd een beetje antrophobisch in pretparken, zeker in het hoogseizoen. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 06-07-2002 16:50] |
|
Ja, Goliath wil ik zeker een keer in. Als het goed is ga ik eind augustus / begin september weer een keer naar SixFlags, dus... |
|
Ik ben dr ingeweest. Hij is wel leuk. alleen ik was al 12 keer in andere achtbanen gegaan, dus de kick was dr ff vanaf. Volgende keer ga ik dr meteen in!!! (ik heb zo een season pass) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Probeer de WildWildWest in WBMW in Duitsland, die was ook best gaaf |
|
quote: Alle rollercoasters in: -Efteling -Fantasialand -Bobbiejaanland -Six Flags -Warner Brothers Movie World Zijn zaaddodend saai. |
|
Wat doet dit topic bij het algemeen van een metalforum? |
|
quote: Waar moet het anders? Het is te serieus voor Onzin imo. |
|
zolang een achtbaan maar niet over de kop gaat want dan ga ik er niet in! ook hoogtevrees is niet echt handig in die dingen. |
|
quote: Ergens "anders" dan...? |
|
Ja ik ben in de Goliath geweest.. en nee ik snap niet waarom iedereen het zo geweldig vind, je gaat omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, je maar een bochtje, doet nog twee hobbels aan en je mag er weer uit.. verder is het heel verneukeratief van six flags, dat ze voor de goliath commercial beelden gebrukken van een veel hogere achtbaan uit de vs. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik was bij de "grand opening" en mocht tijdens de eerste ritten, omdat ik een speciale uitnodiging had Ik ga dus nooit meer in een achtbaan. Voorheen kon ik me er niet zo druk om maken en deed ik dat wel, maar ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar ik heb bijna in mijn broek gescheten van angst. Later gingen we in het reuzenrad (je weet wel, dat hele trage ding wat alleen maar heel langzaam ronddraait), ik zat doodsangsten uit! En ik heb niet eens hoogtevrees! Ik kan dus heel erg slecht tegen adrealine uitbarstingen... Dan word ik ofwel bang ofwel agressief... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |