|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Wishmaster: Heb je gemaild... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
nee sorrie aleen clone cd |
|
ben nu shenmue aant spelen, wat een heersch spel is dat toch. alleen heb je zo veel tijd nodig om van thuis naar dubuika (of zo) te komen. is daar geen snellere manier voor? ook is het irritant en tijdrekkend dat je 's avonds te horen krijgt dat je iemand moet bezoeken die er alleen overdag is. btw moet je het spel nog binnen een bepaalde tijd oplossen? (omdat je echt met dagen werkt) |
|
nee hoeft niet, en nee d'r is als je 't mij vraagt geen andere manier om 'daar' te komen... vet veeeeel dialogen doorkruipen in 't begin, maar wel leuk... |
|
blergh Console ---> OVENS |
|
KUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOI! kheb nu al 5 cd's verneukt!!!!!!!!! ik moet gewoon wat spellen branden, maar met clonecd verneuktie alles... moet ik gewoon cd kopieren, en dan als Data cd brande??? of als game ofzo... AAAAAAARGH!!!!!! ben erg pissed opt moment |
|
quote: ik zou em eerst ff op de hardeschijf opslaan en als dat gelukt is de image weer op cd branden, scheelt een hoop frustratie |
|
maar moet ie als Data of game gebrand worde?? |
|
ik heb data cd gedaan. zou niet weten waarom je spel cd zou doen en waarom dat anders zou zijn dan data? volgens mij is dat om je gewoon te flessen dat ie belangrijke data niet mee neemt en je spel cd mislukt of zo gewoon data cd dus |
|
dat heb ik dus al 3 keer gedaan.. steeds staat er heel vrolijk succesfull blabla.. flikker em in me DCtje.. geeft ie een audiocd weer.. ( spellen zijn normaal selfboot.. ) en die boot disk werkt ook niet naar behoren.. ik brand em als data cd... hij ziet gelijk dat ccd bestand, die brand ik dus ook alleen.. ( moet er nog meer op? ) en die werkt niet... dan loopt ie zelfs vast aan 't begin al.. |
|
hij ziet alleen dat ccd bestand, maar hij brand de rest als het goed is ook mee. alleen de gepierde bootdisc die ik gebruik werkt ook niet ik snap het niet bij werken ze wel. waar copier jij ze dan normaal mee? |
|
ik kreeg ze eerst van iemand anders hoefde zelf niets te doen... kloteprogamma's ook allemaal maargoed, die Boot disk werkt dus niet... die spellen ook niet... wat moet ik nou |
|
Ik heb geen verstand van het branden van GC spellen maar misschien kan je kijken op : www.consolecopyworld.com |
|
dubbelpost. ZM is ineens heel traag hier. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-12-2002 15:53] |
|
thnx, twice ik zal ens kijken! |
|
Welke cd's gebruik jij om te branden? De DC schijnt namelijk erg gevoelig te zijn daarvoor. down anders disc juggler 3.0. En ik heb op een forum gekeken en die mensen zeggen dat je Game cd moet kiezen ingewikkeld zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-12-2002 16:00] |
|
hummz, ik hebruik That's Write cd's, 700 mb.. Disk Jugler 3? eh... kom es ff online |
|
Kzit op me werk, heb geen msn *stiekem msn download* |
|
aah ok |
|
|
|
Heb net Resident Evil: Code Veronica gedownload... Hij waart rond op Direct Connect! En hij werkt perfect... Damn wat is ie mooi Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
en ik ga em spoedig getten |
|
Ik brandde al m'n spellen met Nero Burning Rom, en dan als Data CD. Werkt perfect [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 05-12-2002 18:20] |
|
oja! de spellen overbranden lukt hier nu ook, met Nero.. ik had em dus op On-the-fly kopieren staan, dat moest dus niet thnx to Ethereal |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |