|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Is al dit getrade en gecopy niet vreselijk illegaal? |
|
Eigenlijk wel, maar er is geen andere manier om aan spellen te komen. Dus zien wij ons genoodzaakt tot kopieren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Waarschijnlijk was het de bedoeling van Sega dat er druk ge-copy'd enzo zou gaan worden... En om op deze manier het marktaandeel te vergroten... (Mensen gaan een Sega kopen omdat je ook je games kan copy-en zonder ombouwen of wat dan ook...) Anders had Sega wel een beveiliging ingebouwd! Helaas is dit aardig mislukt en wordt de DC niet meer gemaakt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: idd het is jammerlijk mislukt, maar wat boeit het dat er geen DC's meer gebouwt worden, er zijn er nog genoeg te krijgen. En wat de spellen betreft het is idd heel erg jammer dat er geen spellen meer gemaakt worden |
|
Indeed... Maar ben blij dat ik een DC heb.., Volgens mij de vetste gameconsole ever!!! En Direct Connect heerscht again: *Virtua Athlete *Aerowings 2 *Super Runabout *Marvel vs Capcom 2 *Trickstyle Nieuw aan het lijstje toegevoegd! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Markam, ik heb ze op de bus gegooid, dus zonder kerstdrukte gerekend zou je ze morgen moeten hebben, maar dat zou dus later kunnen worden. Waarschuw ff als jij ze ook opstuurt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sonic Adventure 2 Shenmue 1 (4 cd's) Shenmue 2 Headhunter (2 cd's) Daytona USA Quake 3 Arena Unreal Tournament Rayman 2 MDK 2 Metropolis Street Racer Tony Hawk Skateboarding 2 Grandia 2 (2 cd's) Street Fighter 3rd strike Capcom vs. SNK 1 Spiderman Jet Grind Radio Dead or Alive 2 Soul Calibur Ready to Rumble round 2 Resident Evil 3 Crazy Taxi 2 4 Wheel Thunder Wild Metal Sega GT San Fransisco Rush Virtua Striker 2 Red Dog Powerstone 2 Resident Evil: Code Veronica (2 cd's, cd 2 meot ik nog testen ) Nieuw!: -Rez!!!!! (GAAAAAAAF!!!) -Marvel vs Capcom 2!!! -SnowSurfers!!! Edit: Snowsurfers ook nieuw! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 17-12-2002 19:38] |
|
en Retteketet!! Skies of Arcadia cd 1 is binnen!!!!!!! ben ik ZEEEER benieuwd naar! nu maar cd 2 ff opzoeken.. ( en hopen dat deze werkt, maar dat zal wel ) En Rez is te gek! net ff gespeeld, wat een vaag spel, echt gaaf! |
|
welke server gebruiken jullie voor Direct Connect? wish ik wil skies of arcadia ook |
|
quote: srjbb99.servegame.com deze... maar ik heb jou daar ook al gesignaleerd kheb em gedownload van een user: ....Scumbag ( ik weet niet wat er voor de puntjes stond, maar als je op 'Skies of Arcadia zoekt zal je hem vanzelf tegenkomen.. ) goeie verbinding was dat ik downde hem met 20-40 kb... als iemand een betere surfer kan vinden.. k hoor 't graag! deze is vaak erg traag [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 18-12-2002 12:07] |
|
idd daar zat/zit ik ook maar hij is vaakr erg traag idd, ik heb alleen maar een paar delen van de eerste skies cd kunnen downloaden |
|
ik had een image van 500 mb ofzo.. duurde even, maar dan heb je ook wat |
|
als je em volledig heb gaan we traden |
|
prima maar cd 2 kan nog wel even duren |
|
Heuj Markam, heb je ze al binnen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
aargh!!!!!!! net 2 en half uur Skies of Arcadia gespeeld... zo lang heb ik al tijden niet gegamed wat een vet spel zeg!!! |
|
Ow ja markam, er staat op 3 van de 4 cd's wat het is, op degene waar niks op staat staat dus Sword of the berserk gebrand, dit is tevens de enige cd van het stel die niet selfbootable is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: nuj jij wel dan? |
|
quote: Neej, ik niet. Zal nog wel komen deze week dan, allemaal door die kerstkaarten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geupdate lijst Sonic Adventure Sonic Adventure 2 Shenmue 1 (4 cd's) Shenmue 2 Headhunter (2 cd's) Daytona USA Quake 3 Arena Ikaruga Unreal Tournament Rayman 2 MDK 2 Metropolis Street Racer Tony Hawk Skateboarding 2 Grandia 2 (2 cd's) Street Fighter 3rd strike Capcom vs. SNK 1 Spiderman Jet Grind Radio Dead or Alive 2 Soul Calibur Ready to Rumble round 2 Resident Evil 3 Virtua Tennis 2 Ecco The Dolphin Crazy Taxi Crazy Taxi 2 4 Wheel Thunder Wild Metal Sega GT San Fransisco Rush Virtua Striker 2 Red Dog Powerstone 2 Resident Evil: Code Veronica (2 cd's, cd 2 meot ik nog testen ) Rez Marvel vs Capcom 2 SnowSurfers - V-Rally 2 - Hydro Thunder [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 18-12-2002 22:32] |
|
gvd heb ik net Super magnetic Neo gedowned is dat zo'n kut disc juggler bestand, die willie niet zo goed branden |
|
toch gelukt, ziet er wel grappig uit dat neo |
|
bezig met een site, waarmee ik het traden wil vergemakkelijken ook buiten ZM om not much mijn lijst en een forumpje site rasputin heb de games net binnen [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 19-12-2002 13:56] |
|
Ik heb ze ook binnen nu. Werkt alles daar?? En is er nog een manier om Msr op een dag mode te zetten ofzo?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |