|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Spellen dowloaden , jahhhaa!! Maar waar ?? Kan iemand me aan adressen helpen ??? |
|
*schop* Markam, doet ie 't nou al? |
|
Het uploaden gaat langzaam, maar met een beetje geluk staat ie dr morgen wel op. Is er misschien iemand hier in staat Eco te uppen? Of jet grind radio?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik zal es kijken of ik Jet Grind ken uppen... maar ik wil ook wel ens een nieuwe game kheb al tijden niet gespeeld |
|
Dude, ik ben hard bezig met Grandia 2, is echt een heel erg goed spel vind ik zelf, en met de eerste cd ben je denk ik wel een weekje bezig, zodat ik ff de tijd heb de 2e te uppen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
maar dude... die games heb ik allang Soul Caliber had ik ook al tijden... kheb superveel games, slechts een aantal die ik nog wil waaronder Sonic 1 dus |
|
Okie, die zal ik ASAP uppen, maar als je in de buurt van R'dam woont kan je ook gewoon ff de mediamarkt binnenlopen en m daar kopen voor 10 euro, dat heb ik gedaan tenminste. Ik weet ook niet of er geen files afgehaald moeten worden om er zeker van te zijn dat ie op een normale cd past. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik woon d'r niet bepaald in de buurt nee Mediamarkt heb vaak van dat soort dingen! geniale zaak... maar helaas, ik moet trouwens nog eens een gun scoren, met house of the dead |
|
quote: Wat je zou kunnen doen is mij 11 pleuro overmaken, dan kan ik m voor je kopen, en naar je opsturen, of als je naar Krimpen komt daar aan je geven ofzo, is toch geen moeite want ik kom vrijwel dagelijks in de stad. En ik weet niet of ie wel op een gewone cd past. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
House of the dead! was verslaafd aan dat spelletje, ik zou en moest hem uitspelen (is niet gelukt ) |
|
hmmz hmmz hmmz... ik hou 't ff in m'n achterhoofd... moet morgen een nieuw dubbelpedaal halen, kost al zat centen, misschien als ik dan nog wat centen over heb ( btw.. wtf is ASAP ik dacht net Sonic Adventure... maar weet 't nu niet meer zeker..) |
|
quote: As soon as possible Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ROFL *slaat zichzelf HEEEEEEEEL hard voor ze hoofd...... aaargH!!!!!!!!! stom |
|
|
|
Heu Markam, ik denk niet dat het gaat lukken met Grandia 2, ik zat op 53% en toen stopte ie dr ineens mee, vervolgens weigerde ie m te resumen. Ik kan m wel ff voor je op cd fikken en naar je toe sturen, dat is voor mij ook makkelijker want ik heb ook nog eens een upload-limiet. Als je m opgestuurd wilt meel je maar ff. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmmz.. dat lijkt me ook wel wat, gewoon wat zooi sturen via de post... kheb zat games die jullie niet hebben ( weet iemand uit z'n hoofd wat 't kost om cdtjes met nix te versturen? ) |
|
quote: 78 eurocenten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ok dan... prima te doen hmmz, moeten we maar ff een lijstje maken met wanted games... |
|
Ok, ik wil dus nog: - Jet Grind Radio - Ecco The Dolphin - Sonic Adventure 2 - Skies of Arcadia - Wacky races - Sega GT - Shenmue verder kan ik me zo snel ff niks bedenken. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 20-11-2002 17:36] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik kan je wel aan Sonic 2 (heersch) helpen, en Jet Set Radio... Shenmue 1 en 2 heb ik ook wel... alleen erg veel cd's xal even een lijst maken met games die ik heb.. zal ik vanavond ofzo even posten |
|
lijstje die ik heb: Sonic Adventure 2 Shenmue 1 (4 cd's) Shenmue 2 (3 cd's) Headhunter (2 cd's) Daytona USA Quake 3 Arena Unreal Tournament Rayman 2 MDK 2 Metropolis Street Racer Tony Hawk Skateboarding 2 Grandia 2 (2 cd's) Street Fighter 3rd strike Capcom vs. SNK 1 Spiderman Jet Grind Radio Dead or Alive 2 Soul Calibur Ready to Rumble round 2 Resident Evil 3 Crazy Taxi 2 kan zijn dat ik nog wat ben vergeten, die voeg ik dan nog wel toe.. alles is selfboot |
|
Capcom vs SNK, is dat iets anders dan Marvel vs Capcom? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ennuh, wish, ik kan geen image maken van Sonic 1, het is het origineel en er staat nog een aparte datatrack op die alleen op pc te zien is met achtergronden enzo, en dat is het enige waarvan de image gebrand wordt. Dus als je die echt wilt kan ik hem ff voor je kopen bij de mediamarkt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vaag, ineens staat Grandia er weer gewoon bijna net zover op als ie eerst stond Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |