|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: DANK U! Ik heb de laatste paar dagen er opeens niet zoveel last meer van, maar daarvoor werd dit me ff irritant zeg . Als het weer gebeurt weet ik gelijk wat me te doen staat . --- Ik ben nu bezig met het "verkrijgen" van Bomberman Online... kijken of dat wat is EDIT: kennen mensen hier trouwens BitTorrent? Daar download ik altijd mijn Dreamcast games. Echt geweldige community: je request netjes een spel op het forum (van bytemonsoon.com) en de kans is dan redelijk (bij mij 2 / 2 nu ) dat mensen dan je game willen "seeden" (het is niet zo'n prog als Kazaa, Soulseek of DC++, check de site maar eens) [Dit bericht is gewijzigd door vdHoek op 12-07-2003 22:31] |
|
heb alweer gruwelijk veel games maar zoek nog "house of the dead" want ik wil een gun hebben, maar eerst de game natuurlijk (of een ander schietspel is ook goed) tevens nog steeds opzoek naar Skies of arcadia (het lieftst iemand die zijn origineel verkoopt) onlang eindelijk soulcalibur aangeschaft, want m'n copie was kut! |
|
ik krijg straks "house of the dead 2" nu nog een gun en dan lekker knallen |
|
jaja ik heb de nooit uitgebrachte Halflife + blueshift voor de DC |
|
quote: Hoe dat dan? Een alpha version ofzo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wkeenie, het spel was geloof ik helemaal af, maar nooit uitgebracht, er is denk ik een kopie van het origineel gemaakt die gekraakt is... |
|
Als ik nu zo bekijk heeft de PS2 de DC kwa kwaliteit en techniek allang ingehaald... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
beetje jammer alleen dat ps2 next-gen is en de DC first-gen |
|
quote: Gedownload via emule oid? Naja, ik heb m toch al op de pc. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nope gewoon kazaa, maar er wel een week of drie over gedaan |
|
quote: Maar toch heerscht de Gamecube nog het meest! |
|
quote:Nintendo is en blijft gewoon de beste op console gebied... Ook al heeft Sony een knappe prestaite met de PS1 geleverd en hebben ze nu een goede home entertainer, en heeft Microsoft de console met gemiddeld mooiere graphics, Nintendo heeft gewoon een console met prachtige graphics en hele goede games. FREEZE |
|
quote: NES heerscht meer! Duck Hunt Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Duckhunt was een van de eerste games waar ik verslaafd aan was Ik heb zelf ook een NES gehad... waren m'n ouders niet blij mee FREEZE |
|
quote: Hehe, ik bedoelde natuurlijk dat Nintendo het meest heerscht! |
|
binnenkort de trotse bezitter van Shenmue 1 & 2 en Skies of Arcadia voor de dc! |
|
Ik zweer bij de N64! Misschien dat ik ooit nog wel eens een DC aanschaf, die krijgt nu gloof ik zon gewelidige cult status. Jammer dat consoles als de N64 en DC nooit zo zijn aangeslagen bij het grote publiek, tzijn geweldige apparaten Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |