|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, 9 is best veel, maar is prima op zich. Ik moet dan wel even nieuwe CD's aanschaffen. Mail me anders even. |
|
u heeft mail |
|
OK, U ook Maar ik stop nu ff met spellen versturen, want ik had niet zoveel in 1 keer verwacht :D |
|
you're gonna make money! hmmmz... iemand enig idee hoe dat met dat Divx op de DC aspelen zit? maar es ff wat naslagwerk doen |
|
die heb ik ook het zit al in de rar die is corrupt |
|
kunnen die nieuwe versies van grandia en kweek erop gezet worden? |
|
ik begin morgen met kweek |
|
quote: Ik vind het eerlijk gezegd een beter idee om gewoon ff een kopietje te fikken, en dan stuur ik de zooi wel naar je op, ik meel je vandaaag wel ff. Gewoon ruilen voor Jet grind Radio, en ecco (als je die al hebt tenminste). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
vinnik ook een goed idee, heb ecco alleen nog niet. zodra ik em heb zal ik je wel ff meelen |
|
Haha, ok, ik zal grandia alvast ff voor je fikken, dan stuur ik m op zodra je me gemeeld hebt ok?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
perfect |
|
doe als mij, haal meer uit je DC ( ik doe d'r niets meer mee ) en bestel dit! IN PRIJS VERLAAGD!! Eindelijk is het mogelijk om zonder wat voor problemen dan ook VCD's te bekijken op je Sega Dreamcast. De VCD set werkt met een boot-CD die de halve grootte heeft van een normale CD. Het werkt heel simpel. Doe de boot CD in de Dreamcast, wacht tot de software is geladen en wissel de boot CD met de CD waar de films op staan. Gebruik verder de afstandsbediening om door te spoelen, terug te spoelen een andere film te laden etc. En u ontvangt ook nog gratis software om DivX films om te zetten naar VCD! die heb ik dus ook net besteld.. lijkt me wel heersend |
|
wat mag die zooi wel niet kosten? ik heb ook al een dvd speler die dat kan, evenals het afspelen van mp3. alleen DIVX op de DC lijkt me intressant btw staat kweek er al op? |
|
Sta op het punt om een DC aan te schaffen na al die positieve verhalen hier... Zijn er mensen die een zootje spellen voor me kunnen branden? Zoek nog games als Ecco, Jet Grind Radio, Sonic Adventure, Tony Hawk series, Wacky Races, Sega GT, Resident Evil: Code Veronica.... Heb (als de DC er is) ook een zootje games, dus er kan wel geruild worden ofzo, of just 4 cash... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik doe zelf ook een moord voor Res Evil Code Veronica! iemand wie dan ook... geef ff een gil als je em heb! enne, ik kan wel wat games voor je branden hoor Markam: Kweek is al 3 keer mislukt met clonen... ik probeer 't nog wel eens.. |
|
quote: ik heb code veronica..... alleen origineel voor slechts 12 pleuro gekocht (2e hands wel is waar maar toch)! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 25-11-2002 19:19] |
|
Wishmaster: Probeer je Quake te kopieren op een andere CD? |
|
quote: de laatste 2 heb ik voor je, de eerste krijg ik binnenkort |
|
quote: nee probeer er een image van te maken zodat Markam em kan downloaden... Markam, gooi Resident Evil ff op de server! |
|
quote: quote: als jij me kan vertellen hoe je een spel moet rippen, wil ik d'r wel voor je op zetten [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 25-11-2002 19:25] |
|
ik zal ens ff neuzen |
|
heb de games van ilyc binnen, prettig zaken doen! |
|
ilyc je hebt meel |
|
Ecco is mooi!!!!!!! krijg d'r tranen van in me ogen |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |