|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, dit slaat werkelijk nergens op. Ze hebben allemaal pixels, het liefst zoveel mogelijk, want dan zie je meer detail. XBOX en PS2 kunnen alleen geen schuine/ronde lijnen echt schuin/rond laten lijken. DC en GC kunnen dit wel [heet dit texture curving?]. |
|
ja, dat bedoel ik dus |
|
yer right, een pixel is een beeld punt en alles is natuurlijk opgebouwt uit beeld punten |
|
quote: Idd, en officieel kan de XBOX de hoogste resolutie [= meeste pixels] produceren, gevolgd door GC, dan DC en dan pas PS2. XBOX kan een resolutie produceren die zelfs 95% van de huidige tv's niet aankan [1900x2100 ongeveer ofzo]. Jammer dat ze er geen gebruik van maken. |
|
had ooit een keer gelezen dat de ps2 maar van 640x480 gebruik maakt |
|
quote: Das wel heel erg weinig. Maar ookal kon de PS2 meer, je ziet er weinig van omdat ze dat probleem met die curves hebben [wat nog steeds niet opgelost is]. |
|
quote: klinkt heel erg weinig, maar dat is wel zo.. meer is eigenlijk ook niet nodig, vanwege de slechte resolutie van TV's.. dreamcast maakt ook gebruik van 640 bij 480... alleen die heeft een xtra grafische kaart voor beter beeld... bij sommige tv's heb je een digitale ingang, dan kan je je DC daarop aansluiten met een speciaal kastje, en dan maakt je dc gebruik van 800 bij 600, wat een enorme voorruit gang is voor een tvbeeldscherm, en wat aanzienelijk merkbaar is helaas hebben wij een mega mooie digitale tv maar geen digitale ingang edit: wat gare tiepvouten [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 09-07-2002 13:54] |
|
tis toch gewoon een ultimate geil ding |
|
haha, yes it is vooral die Joypad is mega relext!!! ook nog es met zo'n schermpske.. heerlijk! |
|
amateurs... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
|
|
*schop* eej Markam, hoe staan de zaken!? Kheb mijn DCtje gister weer aangesloten, en weer een paar uur niet los kunne laten Oh enne, ik zoek nog steeds Grandia 1/2 en SKies of Arcadia! |
|
Soul Calibur is fokking geil! Favo karakter: |
|
HEERSCHEND spel ja! Dead or alive 2 heerscht ook hard, jaja, deel 3 is er al, maar 2 heerscht |
|
quote: Soul Calibur blijft [voor mij] de Koning der Keizers onder de vechtjassen! Probeer een arkadekast op de kop te tikken zodat ik deel 2 eindelijk eens kan spelen. |
|
Wishmaster: lees het topik eens goed door, FireFox had nog Grandia 2 liggen. |
|
mja, klopt, hebben we 't over gehad, maar ik zou ze toch liever orgineel willen hebben geen must hoor... Firefox, als je dit leest: wat moet je er voor hebben? |
|
ehm dat ding is al n tijdje verkocht sorry Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: heb momenteel weinig centjes om er een te kunnen kopen, dus helaas nog geen DC |
|
quote: wat mot zoon ding kosten dan? Suck my piss |
|
quote: dc alleen nieuw 100 pleuro 1 controller, geen memory geloof ik (kun je na gaan hoe weinig centjes ik dus nog heb) [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-08-2002 15:42] |
|
koop dan ook niet nieuw dude... kheb vanmiddag nog marktplaats gecheckt.. goeie complete set voor 70 euro... try it! |
|
quote: whahahaah wat een icon, heersch Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: thanx ik denk dat ik ook maar zoon kreng ga kopen. Heb nu een playstation(1) revival!!! al die kopietjes weer eens spelen. Suck my piss |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |