|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
het is gisteren op de post gedaan, dus zou je het vandaag moeten hebben. Ik hoop dat het morgen komt |
|
da's die met dat schaap toch? try this: ( registration code.. geen crack.. ) *code* khoopt dat 't werkt Edit: ff code weg gehaald.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 14-12-2002 19:45] |
|
Nop, werkt niet, zo heb ik er al veel gevonden, maar niks van dat alles werkt. En nero doet hier ook ineens moeilijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
minder gast ehm.. get Clone cd + serial gewoon ff van Kazaa.. werkt hier prima! |
|
quote: Thnx voor de tip, alles werkt nu weer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ok dan dammit Discjuggler werkt allemaal niet hij loopt vast enzo... klotezooi... ik wil gewoon .cdi branden, maar hij ziet alleen .cdj (J!) dan selecteer ik een .cdI bestand, loopt ie vast |
|
wish heb je de troep nou binnen? |
|
nee nog steeds niet |
|
zal over morgen dan wel komen [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-12-2002 20:51] |
|
AARGH! iemand die me kan helpen met Discjuggler?? ik probeer een cdi file te branden... alles staat voor m'n gevoel goed ingesteld... maar ik kan niet op 'start' drukken.. er moet dus iets fout zijn ofzo.. .maar wat heeelp! |
|
Grandia 2 Maken X Marvel vs Capcom 2 Streetfighter 3rd strike Sword of the berserk Draconus DOA 2 Powerstone 2 Gigawing 2 Gunbird 2 Aerowings 2 Phantasy star online Tokyo xtreme racer 2 OKie, dit is dus mijn lijst bijgewerkt. De rest van mijn spellen is origineel en ik zou niet weten hoe je dat moet overfikken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
YEAH! Resident Evil: Code Veronica WERKT!!!!!! en hij is MOOOOOOOI!!!! en eng!! super! En discjuggler werkt! quote: deze games wil ik wel met je ruilen ik hoop die games van Markam morgen binnen te krijgen, dan zal ik mijn lijstje even updaten.. als je wilt traden natuurlijk |
|
quote: Post je lijstje maar ff, ik ben te lui om het zelf op te zoeken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sonic Adventure 2 Shenmue 1 (4 cd's) Shenmue 2 (3 cd's 4e kank niet vinden ) Headhunter (2 cd's) Daytona USA Quake 3 Arena Unreal Tournament Rayman 2 MDK 2 Metropolis Street Racer Tony Hawk Skateboarding 2 Grandia 2 (2 cd's) Street Fighter 3rd strike Capcom vs. SNK 1 Spiderman Jet Grind Radio Dead or Alive 2 Soul Calibur Ready to Rumble round 2 Resident Evil 3 Crazy Taxi 2 4 Wheel Thunder Wild Metal Sega GT San Fransisco Rush Virtua Striker 2 Red Dog Powerstone 2 Resident Evil: Code Veronica (2 cd's, cd 2 meot ik nog testen..) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-12-2002 12:30] |
|
Werkt jouw Soul calibur wel volledig?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
helemaal! verder nog iets? |
|
Spiderman Soul Calibur Crazy taxi 2 San fransisco Rush Resident Evil: Code Veronica Deal?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
res evil is 2 cd's maar vooruit.. deal |
|
Haha, maar Draconus is óók 2 cd's. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ooh ok ehm.. kom es wat vaker op msn.. is handiger met afspreken enzo |
|
Ow wacht, nu ik je email adres eens check, ik wist helemaal niet dat jíj dat was op mijn lijst. Ik vroeg me ok altijd al af waarom ik ineens werd toegevoegd. Nooit de moeite genomen om het te vragen ook. Mijn MSN hapert alleen nogal op het moment, ik probeer het vanavond wel ff. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hehe ik kan me idd niet herrinnere dat ik je ooit gesproke heb maar je staat erin 'vinno' is de naam... |
|
Markam de games zijn net binnengekomen! alleen Outtrigger werkt niet al meerdere malen geprobeerd.. maar hij doet niets.. alleen keihard draaien, hij ziet em niet.. (hopelijk volgende keer ofzo, dat spel moest en zou ik hebben..) Maar Ecco en Sonic werken! heersch, de rest test ik vanmiddag even.. |
|
ik denk ook dat daar wat fout gegaan is, want ik had ook ineens nog een outtrigger thuis liggen, zonder naam erop. ik denk dat ik perongeluk een kapot cd'tje de naam outtrigger heb gegeven en de copie ergens laten slingeren. maar goed dier krijg je er dan met de volgende trade weer bij (dan krijg ik powerstone 2 van jou) raputin, ga zo de andere 2 games copien |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |