|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Sega Master System II, de Nes en de SNes zijn nog altijd de beste gameconsoles die ooit gebouwd zijn. 11.45: restate my assumptions |
|
ook wel leuk jah....NIET SUPER! Suck my piss |
|
jeeeej.. kheb weer ff 3 games op de kop getikt.. Grandia 2 , een of andere Street fighter en Capcom vs. SNK |
|
quote: yeah, en die fucking goeie namen komme nu allemaal naar de GBA |
|
quote: Ik vind de Nes en dat Master System II in dat opzicht nog vetter. Daar had je games als Sonic enzo (ja ok, op de Megadrive ook, maar dit was toch wel echt old-school ) en Duck Hunt (met zo'n geweertje op de TV-schieten.. vet was dat!) 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Kun je Duck Hunt uitspelen trouwens? Volgens mij niet. Wishmaster: Marvel vs Capcom heerscht! Maar jij gaat wel Soul Calibur 2 missen. |
|
mja, waar gaat Soul Calibur 2 heen??! misschien haal ik die console ook nog wel een keer dan ik wil misschien toch nog een keer een nextgen console erbij... als m'n dc geempjes gaan vervelen... |
|
kan verdomme nergens een goedkope 2e hands DC vinde! Suck my piss |
|
quote: Gamecube eksklusief dacht ik. En Skullfuck, probeer De Vondst of koop een Power Unlimited en check de verkoop pagina's, daar staan er zeker wel een paar bij. |
|
quote: maar wat is voor jou goedkoop!? ik vind voor een DC 70 Euro goedkoop, en die vind je genoeg op www.marktplaats.nl let wel.. de DC is niet zomaar een consoletje.. hij kan zich makkelijk meten met de gamecube en PS2, daarom kan de prijs wat tegenvallen, maar 't apparaat zelf zeer zeker niet |
|
70€ is goed koop ja... Suck my piss |
|
hehe, dat dacht ik go check it out... en als ie duurder staat kan je nog altijd lager bieden.. ik heb em er ook vandaan, ik ging even een middag rondhange op Marktplaats, dezelfde week zat ik achter mijn eigen DCtje met een stapol geems |
|
jaja neem maar weer extra deel aan de luxe van de consumptiemaatschappij Zei ik da?! |
|
Dee Cee ist gay Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
die dansmat is echt stoer! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
*kick* heb er vandaag een aangeschaft. Dreamcast met 2 officiele controlers en 2 officiele VMU's voor slechts 85 pleuro *check marktplaats er maar eens op na DC zijn echt in verhouding mega duur allemaal* en nu: kopieren maar! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 13-11-2002 22:46] |
|
quote: Da's niet veel! Ik heb er wel eens over gedacht om er 1 aan te schaffen na een japans spel te hebben gezien op t.v. Wat zag dat er grafisch teringmooi uit. Bazzio Attacks!!! |
|
Bij de Media markt in R'dam staat ie voor 80 pleuro, met 2 spellen dr bij. Controllers en VMU weet ik niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gefeliciteerd Markam eindelijk! waar haal je je games vandan btw? internet ofzo? als je sites weet geef please ff een gil |
|
Ik zou er ook wel een willen hebben, maar dan zou het alleen voor resident evil: code veronica zijn. Maar ze zijn geloof ik van plan om voor alle RE games een GC port te maken. RE1 is zelfs helemaal opnieuw gemaakt. Maar weet iemand of RE:CV ook gepland staat voor de GC? |
|
Ik heb geen flauw idee, ik weet wel dat alle DC spellen compatible zijn met de XBOX, dat had ik gehoord tenminste. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: huh?!?! da's wazig |
|
quote: Ik weet t ook niet zeker, maar ik meende gehoord te hebben dat Microschoft zo een contract heeft met Sega om al die spellen ook daar op te laten lopen. Dat is ook de reden waarom ik eerder een XBOX zou kopen dan een GC. Dat is aannemende dat het klopt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: die heb ik er voor 12 pleuro bij gekocht. en wish: vrienden van mij halen ze bij edonkey vandaan of zow. rasputin het lijkt me sterk dat dc games op een x-box gespeelt kunnen worden( of bedoelde je dat niet). Dat sega voor de XboX spellen ging maken, had ik ook vaag iets van gehoort Op een DC kan je vcd's afspelen, maar ook DivX! en mp3's, maar dat kon me dvd-speler ook al |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |