|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hummz... betekent dat dat ik nu Kweek 3 kan uploaden??? |
|
als jij soul gedownload hebt mag ie er van mij af! dus uppen die handel |
|
ik heb 't spel al ik zal em eraf trappen... dan up ik em Edit: hij is bezig... heb jij nog spellen?? [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 18-11-2002 16:11] |
|
em - msr - crazy taxi - virtua tennis 1 & 2 - ultimate fighting championship - sonic adventure, volgens mij 2 - looney tunes - jet grind radio - shenmue 1 |
|
Virtua tennisssssss 2!!!!!!!!!!! geniaal spel!!!!!! ik durf 't bijna niet te vragen.... |
|
eerst kweek, dan zien we wel verder |
|
*kapt upload......* |
|
Wanneer kan ik dan beginnen met uploaden van Grandia II cd 1?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
van mij mag je al |
|
Past het dan al weer?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als je soul eraf knikkerd, wish zei dat ie em had gedownload |
|
Maar er staat nu toch een gedeelte van kweek 3 op, moet die er niet eerst helemaal op komen te staan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Quake 3 staat erop heren! nu hopen datie ook werkt |
|
grbml ik heb laatst Dead or Alive 2 gespeeld, KUT, ongelooflijk! |
|
al iemand aant downen?? |
|
Ik hoef m niet, ik wacht totdat ie dr weer af is, dan kan ik Grandia gaan uploaden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geniaal spel man! moet je hebben! enne volges mij kan je al gewoon uploaden... probeer 't ens |
|
Maar die server komt dan toch vol te staan?? Of is er weer een hoop af dan? Ben iig begonnen met uploaden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik zag dat er een hoop is afgehaalt... moet dus kunnen |
|
Okee, ik doe mn best, iemand hier toevallig in het bezit van SmartFTP, en de kennis hoe ik in dit programma de autoresume functie aan kan zetten, want het schiet niet zo op, en ik red het niet in een dagje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
kweek kan eraf ik heb em net ff gedownload (met 53 kbps! zo snel ben ik anders nooit hoor) ik probeer em nu alleen te unrarren met winrar, maar daar geeft ie aan dat ie em niet kent. wish kan jij het programma waarmee je rart er ff opzetten (jou versie dus) misschien loop ik achter |
|
je kan met rar het ook in stukkies delen, dan doe je gewoon 15 mb voor 15 mb of zo, duurt wel lang maar dan heb je ook wat, kan cute ftp wel ff uppen zet em in de dreamcast file |
|
Woeha, is niet nodig, ik heb het al uitgevonden. Kweek 3 kan dr wat mij betreft ook af, dus als iemand dat ff kan regelen. Grandia is trouwens ook selfbootable kwam ik net achter, ik ben ook weer opnieuw begonnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hij's nu de hele map WinRAR aan het uploadne... hoop dat je er wat aan heb, 't gewone installeer bestand heb ik niet meer... hij staat btw in de map Dreamcast... hij zal nu wel klaar zijn ( hij upload vanaf een andere pc..) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 19-11-2002 18:36] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |