|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* wat staat er nu voor media gedoe in de dreamcast map? |
|
als je een mpg video hebt, en je zet die samen met al deze bestandjes op 1 cd ( inclusief map en al..) en je ge gooit je bootdisk in de DC en daarna deze cd.. dan ken je die mpg's op je DC checken! als je 't goed aanpakt zet je al je AVI's om naar mpg, en speel je de nieuwste films gratis op je DC |
|
quote: Heuj Markam, heb je die ecco al?? En ik heb die Soul calibur van jou gebrand maar die loopt verdacht vaak vast, heb jij daar ook last van?? Of heb ik gewoon fout gekopieerd ofzo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: heuy rasputin ik heb em idd, wast ff vergeten meel je adres eef dan ruielen we jet grind en ecco voor grandia 2 wat er met die soul aan de hand is weet ik niet, want in et begin deed 1 stage het maar niet, maar zo langzamerhand werkt ook bij mij het hele spel zowat niet meer, maar daar kwam ik een beetje laat achter wish: ook divx'en? das ook avi [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 09-12-2002 15:03] |
|
hij speelt alleen mpg af, dus als je maar je divxjes omzet naar mpg... |
|
Markam, ge hebt meel. En het zuigt wel dat Soul Calibur het niet helemaal doet, want telkens als ik bij de een na laatste stage ben loopt ie vast, dan kan ik alleen nog maar soft resetten, gelukkig werkt de versus mode wel goed, want daar ging het me toch voornamelijk om. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heey Markam, wilde je nou nog games traden? kheb een zooi nieuwe games namelijk! zal zo ff lijstje planten.. |
|
Ik vind de dreamcast nog steeds de meest heerschende console ooit (misschien komt dat wel door Sega, maargoed) |
|
quote: daarvoor speel ik hem idd ook alleen, heb ook dead or alive 2 maar dat is zooooo traaaagggg in vergelijking met soul |
|
quote:Soul Calibur is idd krieg. Ben benieuwd naar deel 2 op de Cube. Maar DOA3 is dan weer supersnel [naja, vergeleken met DOA2 dan]. |
|
Markam, ik heb: Sonic Adventure 2 Shenmue 1 (4 cd's) Shenmue 2 (3 cd's) Headhunter (2 cd's) Daytona USA Quake 3 Arena Unreal Tournament Rayman 2 MDK 2 Metropolis Street Racer Tony Hawk Skateboarding 2 Grandia 2 (2 cd's) Street Fighter 3rd strike Capcom vs. SNK 1 Spiderman Jet Grind Radio Dead or Alive 2 Soul Calibur Ready to Rumble round 2 Resident Evil 3 Crazy Taxi 2 4 Wheel Thunder Wild Metal Sega GT San Fransisco Rush Virtua Striker 2 Red Dog Powerstone 2 [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 09-12-2002 15:47] |
|
Wishmaster!!! Heb je toevallig nog behoefte aan Marvel vs Capcom 2?? Zo ja, ik zou m graag ruilen tegen sonic adventure 2. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik hou 't ff in m'n achterhoofd ok? al die trades laatste tijd hehe |
|
quote: wil je sonic 2 ook? heb ik ook voor je en ik wil em wel meteen traden ff kijken wat ik van jou wil |
|
markam... wilde je nou nog eens met mij traden? voordat je weeeeeeeeer mijn post niet ziet |
|
quote: MArvel vs Capcom 2 is een heel vet spel. Street fighter 3rd strike ook. En ik heb nog wel wat vette spellen, maar van sommige alleen het origineel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
rasputin post anders ook ff een lijstje met de spellen die jij kan copieren mijn lijst Aerowings Crazy taxi Ecco the dolphin Ikaruga Jet grind radio Looney tunes spacerace Metropolis street racer Outtrigger Shenmue (4cd) Sonic adventure Sonic adventure 2 Soul calibur (alleen doet ie het niet helemaal 100%) Time stalkers Ultimate fighting championship Unreal Virtua athlete Virtua tennis Virtua tennis 2 (Tennis 2k2) wish ik wil van jou wel: Shenmue 2 (3 cd's) Quake 3 Arena Rayman 2 Sega GT Powerstone 2 maar iig shenmue 2 |
|
quote: ik wil ze dan wel ruilen voor: -Ecco -Sonic Adventure -Time Stalkers -Ikaruga -Virtua Tennis 2 -Crazy Taxi heb je msn? dat spreekt wat makkelijker, kunnen we even gegevens uitwisselen.. |
|
Grandia 2 Maken X Marvel vs Capcom 2 Streetfighter 3rd strike Sword of the berserk Draconus DOA 2 Powerstone 2 Gigawing 2 Gunbird 2 Aerowings 2 Phantasy star online Tokyo xtreme racer (2 schijnbaar, maar dat moet ik ff nakijken) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: count_akhkharu@hotmail.com |
|
Maken X (wat is hier zo "mature" aan? is het een leuk spel? Sword of the berserk (moet me hierbij voorstellen?) Draconus (was dah?) Tokyo xtreme racer (is die koel) |
|
quote: - Waardeloze voice acting, een 3d shooter die wel een aardig verhaaltje heeft maar niet echt boeiend is. - Een heel erg mooi spel, met gigantisch lange filpmjes, erg mooi geluid en een beetje resident evil achtige gameplay, maar dan met een massief bruut zwaard. - Een 3d action adventure 3rd person achtig spel, waar ik me nooit in verdiept heb, zou ik aan mn broertje moeten vragen -tokyo xtreme racer is behoorlijk snel, maar pas als je verder in het spel komt en de fatsoenlijke auto's kunt kopen wordt het echt boeiend Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmm, die Sword of the Berzerk en Draconis lijken me wel wat wanna trade?? |
|
quote: kies er dan bij nog eentje uit want ik wil deze twee dan nog |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |