|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe okeej dan zou gaaf zijn als Sonic er op kwam joah! en capcom heerst vanzelfsprekend ik zal kijken wat ik nog kan uppen.. |
|
ben soul nu aant uppen, maar denk dat ie er vannacht pas op staat. |
|
hij staat er op in de map upload/dreamcast |
|
hmm, ik heb van Quake 3 een image gemaakt, maar als ik hem met Daemon tools probeer te testen zegtie: Invalid image blabla... is de file dan nog wel goed? of moet ie overnieuw, of doe ik iets fout |
|
als je een image met clone cd maakt moet je hem daarna gewoon met clone cd kunnen branden dus als je die rar't moet het geen probleem zijn en kan je hem gewoon uppen hoor. anders zet je hem erop en dan probeer ik het gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 16-11-2002 15:05] |
|
hijs aan het uploaden.. khoop dat ie 't doet heb jij nog toffe games die ik niet heb om d'r op te gooien? deze moet ik nog... hehe - Rez - Sonic adventure 1 ( deel 2 heerst! kan ik er wel op zetten als er vraag naar is..) - Alone in the Dark 4 - Capcom vs. SNK 2 - Resident Evil Code Veronica - GTA 2 - Legacy of Kain Soul Reaver - Roadsters - Whacky Races [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 16-11-2002 15:45] |
|
Zet er tenminste ff een Dreamcastemulator bij zodat de pc bezitters ook kunnen meegenieten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
helaas heb ik die niet, kan hem ook niet vinden, Markam misschien.... maar kweek 3 gaat wel erggggg traag aangezien hij ook nog es 726 mb groot is en nu pas op 22 mb zit |
|
quote: Dan moet je m ff rarren, scheelt toch al gauw een mb of 200 a 300. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
okido.... en dan nog zippen, ken ik em mailen |
|
Kan iemand mij even voorzien van een werkende versie van Clone-CD?? Met de mijne werkt ie niet (ik zal wel een oude versie hebben) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: www.katzwarez.com |
|
ik probeerde kweek 3 dus te upladen.... maar de schijf zit kennelijk vol.. vanmiddag liep ie ook al vast bij 22 mb... 't ligt niet aan de file want vanmiddag was 't een image, nu een rar... hmmm, d'r moet dus iets af |
|
quote: I told you so... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*zucht* |
|
quote: btw er staan op de server zat spellen die op mijn "oude" systeempje niet draaien. daar wordt ook niets van gezegt. |
|
okay discussie: ok de situatie is; er zijn volgens mij maar 3 mensen die ruimte willen voor Dreamcast spellen en alle anderen hebben alleen pc systeem. Ik heb geen emulator gezien dus voor de meesten zijn die spellen dus waardeloos. Maar nu komt het punt: Zolang de server volkomen wordt volgepropt met Dreamcast (want die spellen zijn blijkbaar dus zo groot dat ie meteen vol zit; jouw idee van 3 spellen per keer is dus niet eens mogelijk) zit je dus iedereen in de weg die via de server muziek wil ruilen. Ik kan je echt aanraden zelf een aparte server hiervoor op te zetten (of anders cd's te branden & via de post te sturen zoals ikzelf ook doe; bij 3 of meer cdr's ben je ook nog eens véél sneller dan de oplaadtijd/downloadtijd). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*grote zucht* die pc spellen nemen per spel al gauw 2 gig in beslag! die DC spellen kenne we er gewoon tijdelijk opzetten... ze zijn uitgewisseld dondere we ze d'r af! d'r zijn ook genoeg lui die niet op pc spellen zitten te wachten... maak dan een server voor alleen muziek... maargoed, als Markam een server zou kennen opzetten zou 't idd helemaal relaxed zijn ik heb 't zelf al geprobeerd, maar 't kan niet met mijn pc |
|
quote: dit is dus echt volkomen onzin! soul calibur (het spel wat er nu op staat) is slechts 480mb en dat is niets vergeleken met die spellen voor op de pc. Ik weet niet of jullie allemaal bij de rhodium groep zitten, maar daar heb ik al een meeltje gestuurt met de volgende regels: 1. 3 games per keer dat komt dus neer op zo'n 1 1/2 gig MAX! 2. zodra de persoon die em wilde hem heeft geupload meteen eraf flikkeren. 3. als er te weinig ruimte zou zijn zou het het eerste zijn dat eraf gaat. er staat op de rhodium schijf ook zo veel waar ik helemaal niets mee doe! wishmaster: een server opzetten gaat me pa denk ik niet zo leuk vinden. |
|
quote: Qua ruimte heeft niemand zicht op hoeveel er vrij is; Het gaat niet om de grootte van spellen maar om de vrije HD ruimte. Kan hier verder weinig over zeggen, maar wel dat het vrij logisch is dat als een server steeds volraakt (zo'n 2 keer binnen ong. een week) je vervolgens niet nog es over ong. 1,5 gig gaat praten. Jullie hebben zelf gezien dat het niet lukt. quote: Rajackar is niet altijd thuis; ondertussen moeten we dan wachten; ik wacht nu bijvoorbeeld. Ook leuk om te weten dat dit dus ook nog es vaker gaat gebeuren. quote: Dude; hoezo als? Jullie hebben em nu al volgepropt; ik en anderen kunnen niets opladen. Wacht anders dan eens op een clean up van Rajackar. Nogmaals; ikzelf doe zulke grote trades over de post; gaat veel sneller. Ik snap dan ook niet waarom jullie dát niet doen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-11-2002 0:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: er staat genoeg troep op dat eraf kan (films+muziek) ik heb hier natuurlijk geen zeggenschap over, maar ik geeft het maar even aan. quote: als jij je eens verdiept had in hoe die hele schijf werkt, dan had je geweten dat alles dat in de upload map staat door iedereen verplaatst en verwijderd kan worden. Dus als wish kweek3 heeft geupload en ik hem weer gedownload dan knikker ik hem weg. quote: dit is echt een mongolen opmerking! alleen SC staat er op met 430 mb. Man lul niet met dat wij em met z'n driën hebben volgepropt! jij bent daar net zo goed schuldig aan! alles wat jij hebt geupload vult de schijf toch ook! quote: heb via de rhodium dit allang met Raj besproken dus ga nou ff niet zo bijdehand doen. Hij vond het best onder deze voorwaarden. quote: wat jij doet zal me aan me reet roesten [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-11-2002 0:16] |
|
quote: Ah dat wist ik niet. Dat verandert idd het een en ander. Waar valt overigens in die info te verdiepen dan? Verder vette voor je arrogante toon! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-11-2002 0:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ok, ok maar ik von jou ook een beetje bijdehand klinken met je, "jullie hebben die schrijf volgepropt" ik had na jou tip alles al met Raj besproken. ok je mag kiezen of |
|
quote: idd, vink ook een beetje triest.... er staat 1 spelletje op, als er een achterlijke pc game op gegooit was kon je net zo goed niet meer uploaden... aangezien Markam al toestemming van Raj heb, is d'r niets meer te zeiken ooh en btw... mag Soul Calibur d'r nou af? dan kan ik kweek 3 eindelijk uppen... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 18-11-2002 11:11] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |