![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dit de 'Post Alle CDs in je collectie' topic? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Naah, wat denk je wel ![]() Zoveel cd's heeft sonata arctica nieteens uitgebracht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-01-2004 11:37] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() |
|
LOL :D ![]() |
|
Kyuss - 50 Million Year Trip Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
witchfynde - cloak & dagger zowat alle nr's zzz ![]() |
|
Sodom - Marines ![]() |
|
Anathema - Empty ![]() Opeth - The Night and The Silent Water Opeth - My time of Need Opeth - Godhead's Lament Arcturus - Alone Falconer - Hear me Pray Falconer - Upon the Grave of Guilt My Dying Bride - Songless Bird Pantera - Cemetary Gates Dream Theater - You not me Graveworm - Tears from my Eyes Led Zeppelin - Stairway to Heaven ![]() etc. Waag eens een dansje! ![]() |
|
Metallica - One ![]() Metallica - For whom the bell tolls Muse - Muscle Museum ![]() ![]() |
|
Guns 'n Roses - Estranged ![]() |
|
Dream theater - Space dye vest ![]() |
|
belf? ![]() |
|
quote: Vast een elf die goed in beffen is You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Van stratovarius en iced earth en dan niet omdat ze van die geweldige muziek maken ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Omdat de bandleden van die knappe kerels zijn bedoel je? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: LOL!!! van het introtje van The Clansman krijg ik ook zeer veel kippevel(met bruce dan). ![]() |
|
quote: Oh, dat vind ik juist een verschrikkelijk nummer van IM You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
van een gillende en piepende Chelman die Jamai weer loopt te imiteren ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Jep, van dat hele nummer eigenlijk (maar dat kan aan mij liggen) @DMTR: Zie je wel, we hebben wel vaker meningsverschillen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Nee, destijds was je het met je vriendinnetje eens, dat bedoelde ik, haha.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: hou op! straks denken mensen nog dat we een relatie hebben ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:lol, we lijken wel een stel ouwe wieffen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |