|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dit de 'Post Alle CDs in je collectie' topic? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Naah, wat denk je wel Zoveel cd's heeft sonata arctica nieteens uitgebracht [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-01-2004 11:37] |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
LOL :D |
|
Kyuss - 50 Million Year Trip Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
witchfynde - cloak & dagger zowat alle nr's zzz |
|
Sodom - Marines |
|
Anathema - Empty Opeth - The Night and The Silent Water Opeth - My time of Need Opeth - Godhead's Lament Arcturus - Alone Falconer - Hear me Pray Falconer - Upon the Grave of Guilt My Dying Bride - Songless Bird Pantera - Cemetary Gates Dream Theater - You not me Graveworm - Tears from my Eyes Led Zeppelin - Stairway to Heaven etc. Waag eens een dansje! |
|
Metallica - One Metallica - For whom the bell tolls Muse - Muscle Museum |
|
Guns 'n Roses - Estranged |
|
Dream theater - Space dye vest |
|
belf? |
|
quote: Vast een elf die goed in beffen is You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Van stratovarius en iced earth en dan niet omdat ze van die geweldige muziek maken None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Omdat de bandleden van die knappe kerels zijn bedoel je? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: LOL!!! van het introtje van The Clansman krijg ik ook zeer veel kippevel(met bruce dan). |
|
quote: Oh, dat vind ik juist een verschrikkelijk nummer van IM You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
van een gillende en piepende Chelman die Jamai weer loopt te imiteren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Jep, van dat hele nummer eigenlijk (maar dat kan aan mij liggen) @DMTR: Zie je wel, we hebben wel vaker meningsverschillen |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, destijds was je het met je vriendinnetje eens, dat bedoelde ik, haha.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: hou op! straks denken mensen nog dat we een relatie hebben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:lol, we lijken wel een stel ouwe wieffen |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |