|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Erg ontopic. Ken je deze uitvoering ook? Vind het een erg mooie versie. Boeiender |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jup, prachtige plaat, alleen die mega-vervelende bassdrop (oooooooomph) in de laatste paar refreinen irriteert me mateloos.. Ontopic: Vind de band verder niet wereldschokkend, maar dit nummer is prachtig.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
signature |
|
signature |
|
Nou vooruit, doe ik ook ff eentje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zo fukkin mooi signature |
|
quote: nog met Geike, Hooverphonic in hun beste tijd dus Ook Belgisch: En verder Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zeker voor Trentemoller fans [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-12-2011 14:52] signature |
|
|
|
Vanavond weer 2 minutes to miiiidniiiiiiiight...........elke keer weer kippevel..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Van ons aller Paul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
prachtig ... hoe de hazen lopen ... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stravinsky, allerlei stukken. Lutoslawski. Funeral Music. |
|
Noye's Fludde van Britten. Stukken van Berlioz, wat was dat een schepper. Stukjes van Lex van Delden, Philip Glass, Bartok, Janacek, Part, Shostakovich, en van black metal: migdal Bavel, het nummer, van De Magia Veterum, en The Blood Of Prophets and Saints. Ik lijk dat effect bijna alleen bij klassiek te kunnen hebben. |
|
Horna - White Aura Buried in Ashes Nummer kabbelt wat door tot 3:20 (tot dan vrij doorsnee), waarna het zich ontpopt tot een magistraal einde. Zeker vanaf 3:36, echt kippenvel. Kent iemand nog black of death metal met dezelfde 'impact'? Zoals bijvoorbeeld Blood of Kingu?Hypnotiserend... |
|
hoeveel levens tijd heb je? deze wellicht meer jouw ding http://www.last.fm/user/Hypnostradamus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-04-2012 22:58] signature |
|
Ooow, je zit al bij de c. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door De Knoflookpineut op 21-04-2012 22:55] Slechtgehumeurde buurman. |
|
quote:uit het hoofd ja, gaat traag signature |
|
Hét kippenvelnummer voor mij: Ja, we weten intussen ook wel dat hiphop kut is. |
|
quote: Hypnos, thanks! Ik zal je tips vanavond beluisteren, ben benieuwd. Van Astrofaes heb ik ooit de debuutcd weggetrade, te saai. Maar het schijnt dat ze daarna beter zijn geworden, dus wie weet. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |