|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
MystiCum - Let The Kingdom Come (die horror geluiden op 3:20 zijn echt koel" Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
doe ik weer quote ipv wijzig! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-09-2002 13:13] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Krijg jij kippevel van Skullfukk? |
|
quote: ik krijg kippenvel van mensen die denken dat het normaal is om kippenvel van mannen te krijgen kwiykflurp! |
|
Burzum - Frijòs Goldene Tränen |
|
Frozen van Voyage (met Sharon van den Adel)... shivers..... meer dan WT me ooit bezorgen zal! |
|
van Katatonia krijg ik ook rillingen |
|
HIM - Join me Tool - Lateralus Cradle of Filth - From the cradle to enslave |
|
painkiller is erg gaaf, maakt ook niet uit of het judas of death versie is. |
|
quote:idd.. vrijdag avond in de kroeg draaide ze dat nummer kei en kei hard. en een mieretietjes dat ik had Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Imagine - John Lennon Don't blush when I rip you open |
|
quote: Is dat zo? |
|
Dreamtheater-misunderstood |
|
quote: ja maar dan de live versie, met een hele zwoele "yessssss......" van Bruce erdoorheen. dan kun je me opdweilen |
|
Wings van Ethyline, ergens een jaar of vier-vijf geleden gehoord en nu pas teruggevonden . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Damn een vraag, waar haal jij deze brute barbaarse muziek vandaan? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: In the last of the ruins we search for a new planet, jaa die is echt VALS haha Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Marduk - Baptism by fireeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
Elysium - Dark Woods & Willows Wild == kippevel vanaf de eerste noot Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Haggard - In a full moon procession Haggard - Final victory Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
De intro van het vierdelige Nile nummer op "In their darkened shrines". |
|
quote: dan eerder het nummer 'Awaking the Centuries' ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
The pagan winter! |
|
All Along the Watchtower - Jimi Hendrix Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |