|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou ja zeg, ik had het er gisteren nog over met mijn vrouw. Dat die clip me altijd is bij gebleven, terwijl ik pas 12/13 was toen de clip uitkwam. Verschrikkelijk. Ik ga 'm ook niet meer kijken. Kippenvel op een goede manier: https://www.youtube.com/watch?v=8pmzCIYxwng Vanaf 06:59 tot het einde vooral [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 03-04-2017 11:11] Hafgufa |
|
Ik vind deze heel erg, op een vergelijkbare manier denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mijn kind is ook nog bij me, hehe, maar dat shot dat die koter uit die wandelwagen werd gejat... Pff. quote: Die is ook wel heavy, ja. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja, Disturbed is kut enzo, ja verkrachting van het origineel, blabla, zal allemaal wel, maar godverdomme wat is dit toch een godvergeten mooie uitvoering van Sound of Silence. Jezus. Elke keer weer van onder de indruk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
quote:Oei. Smaken verschillen zeggen we dan maar Oei. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb één keer een moeder van op flinke afstand horen schreeuwen nadat haar kind ws ontvoerd was in een druk winkelcentrum in China. Merg en been, afschuwelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Niet verwacht, maar die van Disturbed is best gaaf ja Hafgufa |
|
quote:Gelukkig was het een Chinees, daar zijn er meer dan een miljard van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet leuk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat Disturbed betreft: draak van een nummer. Net als het origineel. Het schilderij van het huilend zigeunerjongetje is minder kitsch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Racist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat er meer dan een miljard Chinezen zijn? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Gevaarlijk zelfs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat krijg je van al dat kezen. En dan heb ik het niet over kippenvel. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-04-2018 20:53] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De Kezende Chinezen. Klinkt als een feestband. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Of een Suske en Wiske. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En negen miljoen fietsen in Bejing. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-04-2018 21:13] |
|
Zullen er ondertussen ook wel meer zijn, net als dat nummer met die 15 miljoen mensen. Meer, meer, meer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
quote:Ik kan die gebeurtenis niet relativeren zoals jij ws mij ook wel inschat, maar ga gerust je gang. When your people matter, menstrual health matters |
|
Heerlijke melancholie The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |