|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Eigenlijk elk jaar als ze die klimpartij van de zanger op Pinkpop herhalen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
|
|
|
|
Volgens mij heb ik deze al eens hier gepost, maar dan maar nog een keer. Mag best van mij. Fiona Apple geeft hier even een masterclass inleving en maakt van "I Want You" een compleet angstaanjagende versie. Godverdomme wat goed. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 24-12-2019 12:17] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Prachtig. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-01-2020 17:39] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Iedere keer. |
|
signature |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Erg mooi, ja. Kende ik nog niet! |
|
quote: Ik had dat achteraf gezien ook graag zo willen houden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ken het ook pas sinds gister, echt heel mooi Goeie teksten schrijft ze ook: Oh society, you took it away from me All my liberty Oh, you took it away from me Oh society, you took it away from me When you brainwashed me with formulas of how I should be Shaped me and raped me of my individuality Schooled me and fooled me Told me what I could and could not see Took me and shook me of my urges to be free ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat me hieraan stoort is dat tegenwoordig elk stukje gehijg,gesmak en druppel speeksel dat de microfoon raakt te horen moet zijn. Wat is er mis met normaal zingen zonder die gemaakte emotie ? |
|
Toch wel het aller most illest nummer wat er ooit uit die hoek gekomen is. |
|
quote: Ik vind het sowieso niet bijzonder. Gewoon een 1000 in een dozijn singer songwriter muts waar de overvloed zo hoog van is dat een normaal mens er al lang geen interesse meer voor wil hebben. Maar dat is mijn mening. Blijkbaar gaan anderen er hard op en dat is hun goed recht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toevallig vandaag voorbij horen komen, luisterend naar een internetradiostation, al fietsend tussen de velden, met een heerlijk zonnetje. Dit nummer paste er perfect bij. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Instant kippenvel "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik snap het niet. =[ |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |