|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat hij dan in Triggerfinger zit, want dat vind ik niet zo heel spectaculair. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe, idd. Ik zei het vanavond nog tegen m'n eega: ik zou er niets van kopen, dat triggerfinger. Maar ik denk dat ik het live wel te gek zou vinden. Ik heb wel eens wat live beelden op tv gezien. Een energie dat die gasten hebben en overbrengen naar het publiek. Hulde! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat klopt. Hè jammer, ik zou het graag eens niet met je eens zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The verve - bittersweet symphony Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Tsja, sorry. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
--->fanta lemon Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Denk een van de beste live-bands die ik ooit gezien heb.. Damn! Maargoed, ik zet ook graag hun CD's op Op dit moment zit What Grabs Ya in mijn auto, vooral First Taste is een wereldplaat Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik kan er niet echt m'n vinger op leggen waarom ik dit zo goed vind. Op het eerste gehoor gewoon een leuk liedje. Maar des te vaker ik 'em hoor. Geweldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Theo Trekzak - Op mn pikkie rijd ik ieder chickie. |
|
quote: Hee, een humorist. Nee, echt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
My Dying Bride - The Deepest of All Hearts The Morningrise - The Shadows of the Past Novembers doom - Autumn Reflection Tool - Disposition / Reflection / Triad Steve Von Till - Breathe Neurosis - Falling Unknown (al geeft voornamelijk het einde van Stones from the Sky me ook wel kippenvel) |
|
signature |
|
signature |
|
quote: Idem. Ook een van de beste rockdrummers die ik live aan het werk heb gezien. Ze "spelen" echt. |
|
|
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tranen... elke keer weer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jaaaaa!!!! |
|
Nog zo één om stuk op te gaan: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: vooral met de clip erbij |
|
Dat Anatheme nummer doet mij weinig...hoewel het lekker klinkt. Daarentegen....dit nummer...en eigenlijk de hele Eternity cd. En dit heb ik alleen bij deze cd...ik moet hem soms halverwege gewoon stop zetten. Het gevoel wat deze plaat bij mij soms oproept... Daarnaast: Eigenlijk alle oude Candlemass en ook de beide Warning cd's. Daarnaast eigenlijk te veel op te noemen...nummers van Holy Terror, Cyclone Temple, Asphyx, Dream Theater, Porcupine Tree, Motörhead, Gorilla Biscuits etc... bub |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jip +1 en ALternative4 eigenlijk ook signature |
|
quote:Vergeten glorie en zo. Maar weer eens opzoeken. Geinig trouwens, die zang doet me aan Tiamat denken. Dat zegt, als die dude van Tiamat in een grungeband zou zitten. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |