|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
er is altijd een nummer van korn dat ik wel goed vind namelijk i'm hiding . voor de rest luister ik helemaal niet naar korn |
|
quote: stel je eens voor in het introduceer topic |
|
quote: Gij snodaert! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oja! En Babe I'm gonna leave you, Dazed and Confused, Whole Lotta Love (dat moment vlak voor die solo, en dan die solo en en en..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Arch Enemy-Instinct of Blind Guardian-Theater Of Pain Repent! |
|
Ride on van Cruachan is ook zo'n geniaal mooi nummer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
To live is to die - metallica Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Dire Straits - Private investigation was vandaag op Arrow te horen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Divine Empire - Tribulation |
|
quote:Hey cool! Luister je misschien ook naar Twarres? [serieus bedoeld...ik zoek medestanders...alleen Vinay helpt me eigenlijk ] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
MAYHEM-Buried by time and dust Dissection-Thorns of crimson death En natuurlijk ''one'' van metallica al is dat heel wat anders |
|
Porcipine Tree-Room with a view Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Absoluut!!! Heel Whole Lotta Love is geweldig, en dat geld voor vrijwel alle Led Zeppelin nummers! Waag eens een dansje! |
|
Bonuspunten voor morninrise. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dank u Waag eens een dansje! |
|
quote: Oh yeah Vlientje |
|
From skin to liquid van Cannibal Corpse. Instrumentaal nummer op Gallery Of Suicide. Ik ken eigenlijk geen ander nummer dat tegelijk zo bombastisch als duister is. KIPPEVEL!! |
|
Stratovarius - Mother Gaia Penumbra - Neutral en Resurrection (goeie herinneringen) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Porcupine Tree - Wedding Nails ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Edge Of Thorns van Savatage |
|
Atreyu - Lip Gloss And Black refreintje: Arent you tired of being weak.. such rage that you could scream all the stars right out of the sky.. en de uitro met piano enzo... echt super now playing namelijk |
|
Guns 'N Roses - Civil War het eerste nummer waarbij ik kippenvel kon kweken en nog steeds ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: heerst idd. wat ben ik toen stom geweest om later over m'n GnR tapes heen te tapen! kippevel: The Smiths - Please please please let me get what i want. Good times for a change See, the luck I've had Can make a good man Turn bad So please please please Let me, let me, let me Let me get what I want This time Haven't had a dream in a long time See, the life I've had Can make a good man bad So for once in my life Let me get what I want Lord knows, it would be the first time Lord knows, it would be the first time |
|
[waarom niet nog eens offtopic gaan als we toch zo goed bezig zijn ] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-01-2004 5:58] SATAN.........................JUIST!! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |