![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook van het origineel overigens: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Godver was is dit goed. Hele album trouwens. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Sjeezzzzz, wat is dit toch mooi! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Zie het concert topic... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Jeugdsentiment + recente gebeurtenissen: De keyboards in dit nummer ![]() Hafgufa ![]() |
|
Deze. Al een tijdje vanwege de live energie van de band, maar zeker sinds het concert met koor en orkest in Amsterdam vorig jaar waar ik bij was en waar deze registratie van stamt. En zéker met dat extreem schattige, haast knullige "het dak moet eraf" aan het begin. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Akkoord ![]() Deze ontbrak nog bij het quasi perfecte optreden op Graspop vorig jaar... ![]() |
|
Fenomenaal album in feite. Smerig en sacraal tegelijk. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 13-05-2025 23:55] ![]() |
|
Ik heb hem nog eens opgezet, draai vooral de eerste twee albums en had Cold Steel... niet meer helemaal scherp. Deze is ook gaaf, maar haalt het toch niet bij Unchain the Wolves en Phoenix Rising. Ik weet niet direct waar 'm dat in zit. Toch iets minder meeslepend en origineel, denk ik. ![]() |
|
Ik draai indd eigenlijk alleen Phoenix Rising. I Am the Wargod!!! ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik vind dit één van de beste outro's ooit. Die mag van mij wel een uur doorgaan Hafgufa ![]() |
|
quote: Ook nog eens alledrie grondig herbeluisterd en voor mij staan Cold Steel en Unchain The Wolves bovenaan. Phoenix Rising heeft in het tweede gedeelte een paar fillers (o.a. Birth of Tragedy) die Cold Steel niet heeft. Unchain The Wolves is broeieriger en avontuurlijker, maar Cold Steel is zo in your face met toch geregeld beklijvende melodietjes. Blij dat ik ze op hun hoogtepunt een drietal keer heb kunnen zien, helaas nooit als headliner. ![]() |
|
Deze komt weer eens flink binnen vandaag. Meer dan een beetje kippenvel bij die fenomenale overgang zo rond de zeven minuten. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |