|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
one- metallica dat is al zo toen ik het nummer voor het eerst hoorde en zal waarschijnlijk nooit overgaan. emperor- intro van enthems. dat stukje van I am the emperor en dat keybord stuk daar na en de clean vocals.. daar schokt mijn adem echt van. Geweldig intro blashyrk- immortal die scream na het accoustische stuk.. aargh daar krijg ik echt stijve tepels van. maar jah dat is heel persoonlijk natuurlijk. zo zijn er zat andere nummers maar dit is toch echt wel mijn top 3 kippevellers. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: indeed!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
* Iron Maiden - Remeber Tomorrow * Kingdom Come - What love can be * Coroner - Grin * Sadist - Tribe * My Dying Bride - The Crown of Sympathy * My Dying Bride - Sear me (Latijnse versie) * Candlemass - Solitude En zo kan ik vast nog wel een hele waslijst neertypen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Entwine -de hele cd time of despair,prachtige cd/Tears are falling!! Noppe |
|
Flotsam & Jetsam - Escape from within Mekong Delta - Prophecy Fates Warning - Anarchy divine Tot zover... I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Anorexia Nervosa - Ordo Ab Chao: The Scarlet Communion (refrein ... meesterlijk!!!) Dimmu Borgir - The insight And The Catharsis (einde), Grotesquery Conceiled (prachtig ... ook vanwege een persoonlijke reden.) Grief Of Emerald - The Cause Tartaros - Red Light Over The Bomos (heb dat midden keyboardstukje als ringtone gehad ... uitermate creepy!) Morgul - The Ghost Kan zo snel even niets meer bedenken ... wordt vervolgd ... |
|
Van With Strength I Burn & Inno A Satana van Emperor, natuurlijk En van A Gothic Romance van COF Ad Astra... |
|
Arch Enemy - Diva Satanica Cryptal Darkness - Naked she lay to the virgin snow October Tide - Days of Rain Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
het intro van Waltari, dat bezorgt me kippenvel dat heerlijke klassieke en dan wordt je lekker wakker geschud door het hardere werk jum (ik heb het over "yeah! yeah! die! die!") *etiket* |
|
De gehele Drawing down the moon van beherit bezorgt mij ook kippenvel...eerie sfeertje in den cd. |
|
CARCASS - Heartwork DISMEMBER - Dreaming in Red |
|
Het laatste nummer van de mysticum cd.. Veel wind, een valse piano daar krijg ik het letterlijk koud van. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Guns N Roses - November Rain |
|
quote:zei ik toch En ook within temptation-candles true disco chick |
|
"Kippenvel" heb ik nog nooit gekregen van metal. Wel een hoop andere, IMO veel interessantere reacties, geen kippenvel. "Kippenvel" krijg ik van iets als Nick Drake-Riverman. Subliem. |
|
laatst kreeg ik ongelooflijk veel kippevel toen ik naar iron maiden - afraid to shoot strangers luisterde |
|
Ja Iron Maiden! |
|
quote: Hoe kon k die vergeten .."I am at one with thee,I am..."aaah! gaat recht door me heen. Dan nog eentje beetje a-typisch(of hoe spelt dat g*domme ook weer), puur van de zang: Within Temptation- the dance, die eerste zanglijnen, ijskoud, ...benieuwd of die ooiot nog zo'n nummer zullen maken, want dat lukt de laatste tijd toch nie meer. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: zeker!! Love is a curse |
|
Iron Maiden - Fear of the Dark |
|
quote: he lullo!? ben je er nou godvoordomme nog niet uit wie ik nou ben?je moet echt minder gaan blowen! kwiykflurp! |
|
quote: De houthakker? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mystikum - Wintermass |
|
quote: ja!bingo!!! u gaat door voor de koelkast!!!! kwiykflurp! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |