|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
burzum - dunkelheit vindt ik ook erg goed. Echt zo een nr om te relaxen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hmm,ik heb er verschillende : Fragile dreams van Anathema Speed king van Deep Purple War Pigs van Black Sabbath Christian Woman van Type O I never die van Crematory en nog een paar- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Baltimore 87? Staat al maanden op de server. Fallen Angels is trouwens een rehearsel. Wat me nu ontopic te binnen schiet: Queensryche - Operation mindcrime Death - Without judgement solo (idd!! ) Nr. 1 & 5 van Mirandarijntjes lijst; ben benieuwd naar die andere 3; van welke albums komen die? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2002 16:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Undying - echoes |
|
quote: ja rustige nummer zie je veel bij Burzum ( Burzum - Dungeons Of Darkness = cd vuller) |
|
burzum .. ik vind het zooo slaapverwekkend.. iced earth - watching over me |
|
quote: slaapverwekkend = om te relaxen Je moeder. |
|
Somige nummer van Placebo hebben ook wel iets. Ik weet alleen niet naam van de nummers Wiegen Meister ! |
|
quote: Pure Morning is wel een goed nummer van Placebo. De clip is ook erg gaaf gemaakt. Killing Joke heeft ook zo'n nummer waar je kippenvel van krijgt, ik kan alleen niet op de titel komen. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 21-07-2002 12:41] the only pleasure is pain |
|
For my fallen angel (en nog een hoop andere) van My Dying Bride My angel van Arcturus Dunkelheit en Black spell of destruction van Burzum Natassja in eternal sleep van Darkthrone freezing moon rehearsel, met Dead, van Mayhem apocalypse van Hypocrisy Ancient pride van Necromantia (die basslijn in het midden ) Seraphine van Paragon of Beauty ... This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Love like blood misschien? Nog enkele titels : Pandaemoneon White out Excorcism Black Moon Turn to red Jana [...] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mustafa van Queen |
|
quote: Ja, dat is hem. Bedankt. the only pleasure is pain |
|
ik zit nu ruim een kwartier met kippevel naar Abigor te luisteren |
|
"fade to grey" van Momumentum. een van de beste covers ooit. prachtig nummer! |
|
Ik krijg vaak kippenvel van stemmen met een engels accent (negatief kippenvel, oftewel jeuk) zoals dat liedje van die reclame van vodafone, god i like yow, god i like yow |
|
One- metallica de scream van ares (aeternes) op het intro van end so the night became De scream van abbath (immortal)in het nummer blashyrk [qoute] fiddler on the green (iemand wilt dat ze onbekend blijven dus band mag je zelf uitzoeken [/quote] bedoel je van demons & wizards? of van een andere band.. ZO ja van demons an wizards, hoezo onbekend blijven... Het is een kei bekende band! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-07-2002 20:09] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nile - black seeds of vengeance Wat een meezinger! |
|
deep purple- child in time Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: kijk eens in dat ene topic over powermetal My madness, my sadness |
|
Nile- To Dream of Ur Dimmu borgir - Mourning palace At the gates - Blinded by fear Hypocrisy - The apocalypse Amorphis - A black winter day [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 21-07-2002 20:25] |
|
Sadness - Danteferno en The mark of the eldest son Echt zoo zonde dat zo weinig mensen dit schijnen te kennen My Dying Bride - Le figlie della tempesta Anathema - One last goodbye Rapture - To forget Visceral Evisceration - At the epicurean gynaecologist Opera IX - The call of the wood maar de lijst is eindeloos eigenlijk... Zenial |
|
quote: ahja, hebben we ook. is een cover van visage(met steve strange) errug gaaf nummer. Oud Vuil. |
|
van een aantal nummers krijg ik het echt koud en dan weer warm en vaag gevoel enzo: soilwork - the bringer arch enemy - enemy within dimmu borgir - alt lys er svunnet hen immortal - at the heart of winter als ik er nog eentje vergeten ben meld ik um later nog wel Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |