|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Motorhead - Hellraiser en nog meer (van Motorhead) [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 21-07-2002 22:53] 11.45: restate my assumptions |
|
ik heb sinds maanden m'n pickup weer aan de gang (op m'n ouwe installatie, nu moeten alle lp's naar boven. en dat zijn er veel.) maar eens begonnen met kant b van exodus : bonded by blood . die kant begint met piranha rillingen toen ik paul bailof hoorde krijsen, ook al dood [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-07-2002 22:57] Oud Vuil. |
|
hellhammer - thriumph of death |
|
quote: ik wil jullie versie wel eens horen! (off-topic: ik las onlangs in een oude aardschok een verslag van een optreden van jullie op een of ander festival, net na oud en nieuw. jullie werden zeer positief besproken, er stond ook een foto van een zeer langharige blonde gitarist vrij groot in!) |
|
geen metal weel mooi van nick cave where the wild roses grow |
|
quote: das toch da liedje met die magere *piep* slet??? My madness, my sadness |
|
Crowbar - Existence is punishment Heeft diepere betekenis voor me. |
|
Bathory Aria van Cradle of Filth. Geweldig gezongen nummer door Dani. (vooral het gedeelte na 6.00 minuten) the only pleasure is pain |
|
Anathema : Sleepless Skid Row: Wasted time Whitesnake : Is this love Dismal Euphony : In remembrance of a shroud Rammstein: Engel Type O Negative : Haunted The Gathering : Strange Machines Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: neeneenee, met wij bedoelde ik in dit geval ik en m'n vriendin. en off-topic. dat klopt ja, maar das alweer een aardschok van een paar jaar geleden, '98 denk ik. en die gitarist ben ik, jah. mijn 2 minutes of fame in de aardschok. ja toen ging het goed, van die line up zijn er nog precies 1 van over, ik rest van de band is vervangen . *edit* de recensie was van rené veerkamp, hadden theo (houwitser nu) en ik van vele vriendelijke biertjes voorzien. nee maar, 't was 't eerste optreden in de nieuwe bezetting van '98 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-07-2002 23:19] Oud Vuil. |
|
quote: maar wel een mooi nr, nog zo één. candy van iggy pop en de zangeres van de b52's. mooi! Oud Vuil. |
|
Korn - make me bad |
|
iron maiden - afraid to shoot strangers |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 19:57] |
|
quote: Is dat die theo die ook in Sadistic heeft gezeten? Ik speel nu samen met een ander sadistic lid, Hans. Mischien ken je die ook. Sadistic was trouwens best goed. |
|
Iced earth: -Creator Failure -Travel in Stygian -Dracula -...moet ik nog doorgaan? Demons & wizzards: -Die hele schijf zowat... IN de zwarte afdeling: Carpathian Forest: -He's turning blue Dimmu Borgir: -spellbound OPera IX: de opener van "the black opera" (de titel ontsnapt me) Venom- Countess Bathory Samael: -Morbid Metal -Into the pentagram gaat nog ff door ..... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-07-2002 9:17] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Destruction-Nailed to the cross Dark Funeral-My Dark desires Slayer-Angel of death MetallicA-Fade to Black(niet zeiken) beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
mamma iam comming home ozzy osbourne vergeef me, heb dislectie |
|
"Where dead angeld lie" blijft natuurlijk een meesterwerkje |
|
"The scream of the butterfly" van Acid Bath I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Love you to death van Type O Negative En op Bospop.. Glycerine van Bush.. Lot of jeugdmemories bij dat nummer en 'k had het nog nooit live gehoord.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Kippen vel met garantie Wiegen Meister ! |
|
Cradle of Filth - Malice through the Looking Glass Dimmu Borgir - Alt Lys er Svunnet Hen Mayhem - I am Thy Labyrinth Non-metal: Guns 'n Roses - November Rain Robbie Williams - Angels Vette herinneringen aan... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Savatage - Chance Nevermore - Believe in nothing Anathema - One last goodbye Tool - Sober |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |