|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is het gelukt om onze stuntelingen in de oefenruimte op cd te zetten. Dankzij Atak te Enschede hebben wij een gratis (simpele) demo op kunnen nemen. En al met al kunnen we zeggen dat we zeer tevreden zijn over het eindresultaat! Klik op deze link om al vast een nummer te downloaden: http://www.xs4all.nl/~jenje/temp/Covered%20in%20Ashes%20-%20Ten%20Candles%20Burning.mp3 Op de demo staan 4 nummers, bij elkaar 27,5 minuten een teringherrie. Het schijfje kost 5 euro, en als je hem wilt bestellen, mail maar naar: Jenje@xs4all.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-07-2004 22:52] |
|
Doe mij er een! |
|
hij is down aan het loaden |
|
Wie doet de review? bla...bla...bla... |
|
Ik heb jenje al gemaild voor een schijfje. ik wil ook de review wel doen |
|
IKKE !!!! |
|
quote: ow dan is die review teminste objectief bla...bla...bla... |
|
Nou jenje check je mail en stuur zo'n schijffie op! |
|
jajajajaja heb je mail al jong |
|
Wanneer krijg ik de mijne |
|
hee jenje, doe jij dat zingen ook? |
|
Nope, alleen grunten |
|
btw, ik heb nog geen mai;l |
|
quote: Dat klopt .... |
|
Complimenten, klinkt erg vet! |
|
heb net geld overgamaakt. Kom maar op jenje |
|
Damn .. jij bent snel ... |
|
internet bankieren is de shit man |
|
de shit .. *cancel order* |
|
quote: AARSCH!!! |
|
quote: u heeft mail |
|
Downloading |
|
Doe jij de grunt Jenje? Die klinkt wel lekker! Verder klinkt het allemaal wel cool. 11.45: restate my assumptions |
|
Muziek en grunts klinken vet Jenje! Alleen de cleane zang klinkt "zenuwachtig" en is niet zuiver.. |
|
Klinkt goed Jenje. Ben het wel met Snaack eens over de clean vocals, die kan beter. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |