|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet niet of ie al genoemd is, maar Stevie Ray Vaughan Damn, die gast kan spelen. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: idd al genoemd....lezen lost veel op After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik zeg het nog een keer: KK DOWNING & GLEN TIPTON Ik, Wil Schuurman |
|
LOL Steve VAI misschien? ah en Joe satriani After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
al genoemd |
|
quote: idd, goed lezen werkt echt... |
|
Zijn er meer mensen die Menno gootjes kennen (Threnody, Focus etc.) Hij is van t rotterdams conservatorium. Deze kerel heeft naar mijn smaak de beste vibratie in z'n spel van Nederland, een genot om naar te luisteren, leuke chromatische dingen doet ie ook.. |
|
alvin lee, iemand die hem nog kan herinneren? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ken wel, Albert Lee, ook een goeie speler |
|
quote: waar speelt die I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Is sessiemuzikant en heeft met veel grootheden gespeeld, zijn stijl country.. etc. En hij heeft een eigen lijn bij Musicman |
|
quote: is die van ten years after? geweldige gitarist. op de video van woodstock gezien, i'm going home. Oud Vuil. |
|
quote: precies die !.. super vet snel I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tom G Warrior !! Ik, Wil Schuurman |
|
Julian AK Snagger Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehheh, tom g warrior had/heeft wel 1 van de geweldigste slaggitaargeluiden. maar verder.mmm. Oud Vuil. |
|
<BODY TEXT=FFFFFF BGCOLOR=000000 LINK=FFCC33 VLINK=0000FF ALINK=FFCC33> [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 02-03-2006 12:13] |
|
Alexi Laiho Luca Turilli is ook wel goed! Stuart Anstis(ex-CoF) is ook wel cool, niet dat hij nou supergetalenteerd is, maar ik vond zijn stijl wel erg gaaf op Cruelty and the Beast Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
DESTRUCTHOR!! |
|
quote: Ben benieuwd |
|
<BODY TEXT=FFFFFF BGCOLOR=000000 LINK=FFCC33 VLINK=0000FF ALINK=FFCC33> [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 02-03-2006 12:13] |
|
quote: JIMI HENDRIX!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: JUISTEM! en natuurlijk Boudewijn de Groot [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-03-2003 22:25] |
|
even voor de onwetenden onder ons, jimi hendrix is maar 27 geworden , wat had Hij ons, gitaarminnende mensheid, nog meer kunnen bieden... ik denk iig niet, dat Hij net zo'n dweil als clapton zou zijn geworden. Oud Vuil. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |