![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat nou "de echte" noem je mij nep dan??? ![]() ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
ja ![]() |
|
![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
ik vind je wel goed hoor Azzie ![]() ![]() |
|
het gaat over gitaarspelen hier he ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:hahha vorige keer had je die oelewappers van BG er ook bij staan ![]() kijk maar: quote: [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 17-01-2003 18:27] www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: Tja, eigen schuld ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
zeg marcel, kan je mij niet een keertje les komen geven in Master of Puppets ![]() ![]() |
|
quote:Waar slaat deze post op? dit is toch een "beste gitaristen-topic" en geen 'ik probeer je af te zeiken-topic' ?! ![]() ![]() ![]() On topic: Lead gitarist van Pearl Jam is ook wel goed vind ik. Luister maar eens naar "Why go" ![]() ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: oew, yngwie vond 'em niet zooo geweldig, las ik ergens in dat intervieuw hier op zm?!? Oud Vuil. ![]() |
|
Ik vind Gary Holt wel erg goed, redelijk onderschat. Hij weet een lekker gevoel in z'n spel te leggen .. ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: oja, ben enorm fan van 'em sinds bonded by blood elpee en de live video uit die tijd. strak is die man. strak!!! en voor metalzijnde goeie "passende" solo's. Oud Vuil. ![]() |
|
Dat gitaargeluid ook in solo's van nummers als "Metal Command" "Piranha" en "A lesson in violence" geweldig !! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: echt wel. als ik kijk op de bonde by blood elpee, achterkant, volgens mij is dat een ibanez? Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() Hij is gewon god, Gitaar(solo en slag) Bas en Drums Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself ![]() |
|
James hoort echt niet thuis in het rijtje beste gitaristen ooit. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
James Murphy weer wel. Hetfield is maar middelmatig, een Satriani of Vai of Friedman zal hij nooit ofte nimmer worden. Strak istie wel. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-02-2003 13:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Precies, ik vind Hetfield geen slechte gitarist, maar hij kan zich toch echt niet meten met bv. een Vai. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Trey hij heeft geweldige muziek geschreven (FFF is helemaal van zijn hand, da's dan ook een geweldige cd), en zijn solo's zijn geweldig (at one with nothing, summoning redemption, sworn to the black, etc. etc.) 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: jaja, maar hetfield is veel meer alround dan die gasten, hij kan gewoon ontzettend veel, qua instrumenten dan. Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hier heb ik nog een lijstje gevonden, van vorig jaar, waarop een top 20 van gitaristen was gemaakt: Total Guitar editor Scott Rowley said of the list: "What's nice about it is that it's not some music critic's opinion of the best guitarists - these guys might not be 'cool' by any music critic's viewpoint but they genuinely are the fastest, loudest, most exciting players in rock and roll." The complete list is as follows 1. Jimi Hendrix. 2. Jimmy Page. 3. Eric Clapton. 4. Slash. 5. Brian May. 6. Joe Satriani. 7. Eddie Van Halen. 8. Dave Gilmour. 9. Kirk Hammett (Metallica). 10. Steve Vai. 11. Carlos Santana. 12. James Hetfield (Metallica). 13. Tom Morello (Rage Against The Machine). 14. Kurt Cobain (Nirvana). 15. Mark Knopfler (Dire Straits). 16. Zakk Wylde (Ozzy Osbourne). 17. Gary Moore. 18. Jeff Beck. 19. Stevie Ray Vaughan. 20. Angus Young (AC/DC) Hier ben ik het niet echt mee eens. Waarom Vai zo laag? WTF kurt cobain? Mja zie maar wat je er van vind. ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |