![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Peter Lake hell yeah ook ja ![]() ![]() |
|
quote: Dat dacht ik wel ja, zo maar even de gitarist van TIP vergeten? Ik dacht het niet... ![]() ![]() |
|
Gitaristen: Alex Skolnick Marty friedman Jeff waters Steve Vai Marcel Coenen Adrian Smith en Dave Murray Paul Gilbert Bassisten: Billy Sheehan Steve digiorgio Steve Harris Les Claypool ![]() |
|
Oh ja, en Muhammed Suicmez mag natuurlijk ook wel even genoemd worden. ![]() ![]() |
|
Shakira. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Yeah idd!!! ![]() Daniel Mongrain ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: klinkt gaaf!! ![]() ![]() |
|
quote: Thanx man! ![]() ![]() |
|
Ik zit net naar Malmsteen te luisteren die Gimme Gimme Gimme van ABBA covert. Volslagen belachelijk, maar het heerscht wel. ![]() |
|
quote:hahaha jezus.. kan wel spelen ![]() check deze, die vid van em ![]() http://www.murilomorello.com.br/ kerel is 19.. ![]() |
|
Gaaf, een soort spaanse (?) Marcel! ![]() ![]() |
|
Haha ja idd! Hij stuurde em me ook ja, dat gastje had em in de msn gepleurd ofzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-01-2006 1:09] ![]() |
|
![]() Wel eng dat die pas 19 is, ik denk dat ik de hele nacht maar ga oefenen, dan kan ik morgenvroeg ook 1 maat van Altitudes spelen... ![]() |
|
hm vond die band cursor het net iets gaver doen, klonk ook precies zoals echt! maar dan met drum erbij. Je moeder. ![]() |
|
quote:En, gelukt? ![]() ![]() |
|
Hij kijkt tijdens dat stukje Satriani alsof ie het heel moeilijk om te spelen vindt... ![]() ![]() |
|
Dat heet 'met gevoel spelen' ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Aha, dan heb ik het nu eindelijk door, je muziek hoeft niet mooi te klinken, als je er maar stoer bij kijkt. ![]() ![]() |
|
quote: Jij gevoelloosch mensch... ![]() ![]() |
|
quote: Geintje toch... ![]() ![]() ![]() |
|
quote:hihi ![]() ![]() |
|
Jimi Hendrix Jimmy Page Eddie Van Halen Gary Moore Carlos Santana die gast van de Ierse band (shit, naam vergeten)My Bloody Valentine Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Buckethead is ook belachelijk goed! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |