![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mmmmmmm, ben ik getuige van echte liefde hahahaha ![]() ![]() |
|
quote: Laten we Marty Friedman niet vergeten, die was samen met Jason Becker het brein achter Cacophony..... ![]() ![]() |
|
quote: ik en marty vergeten, dacht het niet, heb je die solo al es gehoord? music for speeding The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
quote: Wat denk je nou zelf..... ![]() ![]() |
|
-Jimi Hendrix -Gary Moore -Carlos Santana -Stevie Ray Vaughan -Kirk Hammett -Jimmy Page Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: ![]() ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Yeps > Marty Frietboer en Jason van de Bakker, gaaf duo ! Ik heb een redelijk zieke tab van Go Off ! Wel leuk om mee te pielen ![]() Maar persoonlijk hoor ik beiden liever solo, vooral Becker heeft indeed op Perpetual Burn tranenverwekkende partijen staan .. Altitudes en Air ... zijn mijn absolute favorieten van die plaat, wat een gevoel .... Van Cacophony is Concerto wel gaaf en natuurlijk Ninja ![]() ![]() |
|
quote: Idd, vooral dat thema in mineur van Concerto,in t begin is toppie.... Kep m al eens proberen uit te zoeken (t hele nummer) maar het viel toch errug tegen, hhahahahahah ![]() |
|
Okee, ik ben overtuigd, na een aantal MP3-tjes te hebben downgeload is ook Jason Becker een van mijn favoriete gitaristen! ongelooflijk! wat een bruut gitaargeweld! Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! ![]() |
|
quote: Leuke nickname; Son of Vai, Speel je ook als Vai?? ![]() ![]() |
|
quote: haha ![]() ![]() |
|
quote: Nou, eerlijk gezegd speel ik nog niet zo goed gitaar. Ik heb er wel een, maar heb hem helaas een beetje links laten liggen de afgelopen jaren. Ik ben van plan om vanaf september weer rustig wat lessen te gaan volgen. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! ![]() |
|
Petrucci, Ihsahn ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ad Astra... ![]() |
|
Urbanus ![]() |
|
Inderdaad Urbanus Forever!!! Tjezis, wat kan die vent soloen ![]() Voor de tweede leadsolo in het underground nummer Madammen met een bontjas (werd gemaakt voordat de band commercieel ging) moet ik altijd een doos tissues halen, zo mooi is dat... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Kep de naam JOOP WOLTERS nog nie (of vaak) horen vallen; Hij doet precies wat ik persoonlijk graag van een gitarist wil horen, ipv. 100.000 km. per uur freaken. Joop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Joop heerst inderdaad: respect! ![]() ![]() |
|
Ik zelf ben de BESTE gitarist ![]() |
|
quote: Is dit een grap? ![]() ![]() |
|
quote: vlgs mij meent ie echt dat ie wat is. <profiel shredmaster> Ik speel gitaar VEEL, ik ben de beste gitarist van NL ![]() </profiel> ![]() ![]() |
|
quote: Wat errug..... kep t ook gelezen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm vast iemand die loopt te geinen ![]() |
|
quote: Wat errug zeg... kep t ook gelezen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik denk het ook, gezien het aantal posts. Zal wel een bestaande zm-er zijn met een 2e nick. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |