![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
IKZELF! Godverdomme wat heersch ik... ![]() (VG, wanneer leer je me eens sweepen? ![]() ![]() serieus dan: Herman Li + Evil Sam Totman ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-01-2006 14:58] Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb me maar beperkt tot metal, en dan is dit nog maar het topje van de ijsberg: ritme: Michael Romeo, Dimebag Darrell, Jeff Waters solo: Marty Friedman, Paul Gilbert, Mark McGee, Andy LaRocque compositie: Michael Romeo, John Petrucci geschift: Ron Thal, Ron Jarzombek Wat instrumentbeheersing betreft staan Michael Romeo ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Waar en wanneer repeteren jullie? ![]() ![]() |
|
Martijn Baak van Silent Despair! Pas een paar jaar bezig en nu laat hij al vele gitaristen achter zich. Zit toekomst in, die jongen... ![]() Be Patient, Death Will Come Eventually... ![]() |
|
quote: Ik leer je wel sweepen. les 1. Pak steel van bezem en hen en weer over de vloer, ook lang de randen. Nou dat is dan 10 pleuro. Paul Gilbert ![]() Mark McGee ![]() Frankie Schiphorst: ![]() ![]() Marcel Coenen ![]() ![]() en uiteraad m'n helden Dave Murray en Adrian Smith ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 11-01-2006 14:52] ![]() |
|
wow thanx hehe ![]() jezelf niet vergeten he ![]() ![]() ![]() |
|
Hier ff mijn lijstje... ![]() John Petrucci Marty Friedman Andy La Rocque Joe Satriani Andy Timmons Micheal Romeo Adrian Smith & Dave Murray ![]() |
|
Hmm, Fuck, er zijn zoveel goede gitaristen! De gitaristen die iets anders doen dan de rest kan ik vooral erg waarderen en natuurlijk elke gitarist waarbij je denkt...wtf...kan dat? ![]() ![]() |
|
quote: Met jou kan ik praten. Gave nummers trouwens op je site! ![]() |
|
Ik heb zelf niet echt veel verstand van gitaar-techniek en zo maar ik luister graag naar David Blomqvist, de drie van Maiden, Trey Azagtoth, Hetfield/Hammet, King/Hanneman, Jon Lavaseur/ (gitaarwerk op None So Vile en Whisper Supremacy ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: leuk lijsieee! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Thanx!!! ![]() ![]() |
|
Hebben jullie je promo al uit; zo ja, heb je misschien interesse er eentje te ruilen met onze demo? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Hier nog een nummertje, (zang komt nog) wat op de promo komt : http://www.feuerware.net/catastrophy/Promo/Catastrophy.mp3 ![]() |
|
Gaaf, doen we! ![]() ![]() |
|
gekke japanners die alles naspelen for teh win!!1! http://www.zippyvideos.com/1801942903030756/jerryc-cr/ (zeker niet de beste,maar wel tof ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: welke lelijke homo heb je kunnen strikken? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: En hier is deel II: http://www.spikedhumor.com/articles/1043/Mario_Brothers_on_Guitar.html ![]() |
|
quote: Haha ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door shadowofeden op 13-01-2006 21:55] ![]() |
|
![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dude, jij hier!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |