|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
GVD! WAAROM DENKEN JULLIE HEEL DE TIJD DAT IK EEN ANDER BEN ik ben gewoon de beste gitarist als jullie niet willen dat dat bestaat jullie probleem leer ermee leven en wat in mijn profiel staat is 100 % WAARHEID |
|
gaap Als je zo goed bent waarom wil je dan een coverband? Kun je zelf niks verzinnen? |
|
quote: "ik ben gewoon de beste gitarist" beste waarvan? de straat waar je woont? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
HAHAHAHAHAHAHAH hey dude post een paar mp3's dan ik ga vanavond een paar recordings maken so what do you say can the battle begin? |
|
jimi hendrix " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Laat 1 ding duidelijk zijn: dit ben ik dus NIET. Je mag veel van me vinden, maar arrogant ben ik nog nooit geweest. Wel lef trouwens van diegene.. |
|
quote:ging ook alleen maar vanuit de naam hoor Maarre Shredmaster .. denk je dat je nu ooit nog serieus genomen gaat worden als je zo over je zelf praat? |
|
oei! Kusje van Jenje |
|
quote:argh .. verkeerde smiley ... |
|
Hmmz hier een lijstje Jason becker Marty Friedman Satch Vai Gilbert waarschijnlijk nog veel meer maar daar kan ik ff niet op komen ik vind geen van deze gitaristen beter dan elkaar ofzo ze hebben allemaal hun eigen iets, gilbert heeft een aparte picking techniek satch een mastertone vai the whammybar koning etc. |
|
Ik vond nog een gave foto van 1 van mijn favoriete spelers Steve Lukather [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 08-03-2003 23:41] |
|
quote: eindelijk!!! enne, toto steve is ook niet verkeerd. Oud Vuil. |
|
quote: Als Jimi en Steve nou eens samen op t podium zouden staan..... |
|
op mn afgelopen gitaarles had ik het met mn leraar over Hendrix. gelijk maar de solo van Hey Joe aangepakt leuk om te spelen |
|
Dat zou beter zijn. ulli roth erbij, stevie ray vaughn, clapton toen die in z\'n 20\'er jaren was. mmmh, helaasch. Oud Vuil. |
|
quote: ja, die chromatiek in de begeleiding is ook errug gaaf |
|
goede gitaristen boeien me verder geen fukk. Vai, Satriani, blabla... Hoe technisch begaafd een gitarist is, hoe snel hij ook kan soleren, hoe straks hij ook speelt... couldn\'t care less. de enige gitarist die ik echt heel heel erg goed vind, is Trey Azagthoth. geweldig, wat die kerel geschreven heeft aan riffs |
|
quote: |
|
jeff beck waarom hoor je zo weinig van die man, grensverleggend, al jaaaren lang, maar toch. ik heb al een eeuwigheid nix nieuws meer van \'em gehoord. Oud Vuil. |
|
quote: idd, maar na \"Guitarshop\" heeft tie nog 1 solocd gemaakt geloof ik. Die vent is echt super (geweldige tremolotechniek) |
|
ik had vandaag naar een cd geluisterd van jeff beck,waarschijnlijk de verkeerde, ik vind jeff beck echt te gek maar op die cd zaten allemaal van die gekke house-achtige drumbeatjes... dus ik heb naderhand niet meer verder geuisterd,hehehehe |
|
quote: Dit schreeuwt natuurlijk om bewijs; op het net met jouw mp3\'s of wees gedist \'till eternity!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL @ Shredmaster |
|
quote: Ai.... dit heb jij in je profiel staan !?!!? Ik speel gitaar VEEL, ik ben de beste gitarist van NL........ |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |