|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
en niemand noemt Jason Becker [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 13-01-2003 19:36] |
|
Of Vinnie Moore ... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
of Steve Morse...... |
|
Of triple-dan.......... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
of Tony MacAlpine |
|
STEVE VAI (the reaper= ) joe satriani kirk hammet marcel coenen De BESTE bestaat niet echt, maar dit vind ik toch wel heeele goeie o ja, pas op een site vond ik een top 20 van gitaristen. post ik zo nog wel.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
bram. No meat is sweater |
|
dwaalie natuurlijk |
|
SnaacK Hij is mijn gitaar-goeroe |
|
hmm, ik heb nog steeds een gitaarlesje tegoed van Snaack |
|
David Gilmour |
|
Trey Azagthoth Hij is niet de 'beste' gitarist, maar hij heeft, naar mijn bescheiden mening (oftekortom IMHO) zulke verschrikkelijk GOEDE muziek geschreven. Een gitarist als Satriani, of Vai weet ik veel, zal technisch misschien wel beter zijn als Azagthoth, maar wat zij 'creatief' hebben bereikt vind ik veelal stukken minder. |
|
Inderdaad, hij heeft de capaciteiten om goede nummers te schrijven (iets wat, ondanks zijn kunsten, Yngwie malmsteen ABSOLUUT niet kan)... In het extreme metalgenre vind ik tevens Jon Nödveidt en Chuck Schuldiner erg goed. Ik, Wil Schuurman |
|
Satriani vind ik trouwens ook wel goed ja (moest ik even over nadenken) |
|
Heeft dan niemand oog voor mijn vriend J. Akkerman ??? Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: Die kerol van Brainbox is dat toch?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja, en van Focus en later van zichzelf. Hij is ZOOOOO technisch sterk. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: Hij is ook zooooo overtuigd van zijn eigen kunnen. ECHT arrogant die gozer. Maar technisch wel sterk ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar misschien zou ik dat ook wel krijgen....je weet 't niet. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
kirk hammet staat er wel heel weinig bij niet? vinden jullie hem nou gewoon niet goed ofuuh is het alleen omdat hij in metallica zit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Heel bijzonder vind ik hem niet, hij is wel goed, maar zeker niet goed genoeg om in mijn top 3 te komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Mee eens! Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |