|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
John 5. Super goede gitarist. Zijn solo plaat is geweldig. Hij speelt alles. Van Metal tot Country. En hij doet dat ook echt geweldig goed. |
|
quote: waar lees je dat? PUBERRRRRRRRR |
|
The best.. |
|
quote:Die gitaarist beschreef ik al in een eerdere post, en idd erg leuk om naar te luisteren |
|
quote: Sarcasme |
|
quote: Niks mis met Eric Johnson. |
|
quote: Ja, daar wil ik wel eens een videootje van zien. Of een concertje. |
|
als je alle "kennis" punten zou rekenen (compositie/solo's/techniek/originaliteit etc..) vind ik deze 3 er echt uitsteken. Acle, uber crea bea mutherfucker!!! en uiteraard mijn introductie tot metal: o.a voor zijn werk op ITP. en uiteraard.. my hero: frederik thorendal!! DE 3!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
na de hele tread te hebben gelezen mis ik nog wel een paar mensen! Paul Masvidal is maar een keer genoemd vind niemand Cynic dan meer goed? Samen met Gobel en Malone toch wel een van de beste solisten die ik heb gehoord op een metalplaat. De enige solist die ik beter vind dan de Cynic mensen is Magnus Sahlgren, tenminste alleen op Tiamat cd Wildhoney want zijn werk in Lake of tears is echt te slecht. Jammer dat die man niet is wat vaker zulke pink floyd solo's met oosterse invloeden speelt... Daarnaast kunnen de jongens van Spiral Architect ook wel gigantisch spelen, echt niet te volgen wat ze af en toe doen. |
|
quote: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYY |
|
quote: Zou hij die gitaar ook kunnen stemmen? |
|
tuners zitten aan de kant vd brug!! |
|
ach zulke gitaristen hoefen niet eens testemmen joh "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: No Offense maar misschien moet je is lezen voordat je wat blaat |
|
quote: hahaha, heb je t nou tegen jezelf? |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Call me a n00b, maar wie is die kerel met die gitaar zonder kop? |
|
|
|
Voor mij de drie beste gitaristen qua samenspel van techniek, originaliteit, sound, diversiteit en gevoel (jajajajaja, subjectief): Steve Vai Allan Holdsworth John McLaughlin Met een eervolle vermelding voor Paco De Lucia Ron Jarzombek Stian Carstensen en nog zo'm 123045234890 anderen When your people matter, menstrual health matters |
|
Knap wat Meneer Holdsworth doet, maar het is precies de muziek waar ik van aan de dunne raak. |
|
quote: Ze spelen dan ook de drap uit je naad! Overigens ben ik het eens met Fusion, maar ook met vele anderen...welke criteria worden er allemaal gehanteerd per gitarist? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-12-2005 1:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
subjectiviteit I guess.. John Sykes hier al genoemd? Toen ik begon met gitaarspelen was hij 1 van m'n --s. En nog steeds geweldig. Op techniek kun je wel een beste kiezen lijkt me. Maar ja, een Rusty Cooley barst vd techniek bijvoorbeeld maar na een half uurtje word je ook wel gaar van dat gepiel. |
|
quote: psies! |
|
zit nu naar die laatste dvd van Testament te kijken, dus Alex Skolnick |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |