|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als t goedkoop was ging je dus wel Misschien is het een politiek van "Als het duur is, zal het wel goed zijn."? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik zou alleen willen om 't publiek uit te lachen, maar voor 28 pleuro is 't een betere optie buiten de zaal te wachten met een paar 6-packs Grolsch |
|
quote: Grmbl... Nou okee, als het gratis was ging ik misschien wel om eens goed te lachen... Zenial |
|
28 Euro Djeez...das echt veel voor een band die live niets waar kan maken! Ik vind het oude werk van COF tof, maar het is het niet waard om ze live te zien. Don't blush when I rip you open |
|
28 euro is inderdaad belachelijk duur. Voor dat geld heb je zowat een wacken kaartje waar deze 'band' ook te zien is. En ik beschouw mezelf absoluut niet als fan ! Deze band heb ik trouwens op graspop ooit live gezien (2001?) en het was echt de moeite waard. Wat een humor !! Steltlopers, vlammen'werpers' 28 euro, hahaha... zelfs SAXON is nog voordeliger !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: veel? ik zou voor nog geen miljoen euro in de schoenen van Kreedel opt podium durven staan.. |
|
Damn 28 euro !!!! Net of alles nog niet duur genoeg is hehe... gaat nergens mer over in Ned. |
|
quote: hahaha...op die manier kan je het ook zien idd! Don't blush when I rip you open |
|
Laten we een lijstje maken! Wie gaat er naar Cradle? ... Vul maar in Zenial |
|
quote:heb ik ook mogen aanschouwen maar 28 uuro |
|
ik heb ze al een paar keer gezien, eerste keer was tof, andere keer was hum show compleet anders en het geluid was kut, alles was gewoon saai. enne....nee, ik ga niet. |
|
deze jongen gaat kijken offie er geld voor over heeft en offie kan en of ik me tot het niveau wil verlagen.... valt allemaal nog te bezien dus... |
|
ik ga dus geen 28 euro aan die kak-band besteden, ze zakken maar lekker in de stront met die belachelijk hoge prijzen...tis het ook niet eens waard. No meat is sweater |
|
28 euro is echt te duur hoor... als het 10 euro was geweest, was ik nog wel gegaan. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Zou echt nooit naar Cradle gaan, maybe loop ik ff langs op Wacken, maar loop even snel weg als dat ik aankwam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Dit verdiend geen eigen topic!! |
|
als ik er heen ging.. keek ik misschien meer naar t publiek [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 14-01-2003 21:55] |
|
ik biecht wel op, laten we t maar jeudgsentiment noemen |
|
quote: nix mis mee.. |
|
quote:nou met cof is best een hoop mis hoor: de laatste 3 cd's waren kut dani de commercieliteit |
|
Okee, het lijstje dus... Wie gaat er naar Cradle? Gunman Wishmaster JaneDoe Snagger Triple-Dan The Wounded Immortal Soepkoeltoer Malagthot Infaustus Sarjenka Sorpresa Witch ZwaarMetaal Impaled Succubus t wordt nog best druk Zenial |
|
quote:hhmmzz, ik ga serieus |
|
|
|
ja ik weet 't, ik hoop dat ze redelijk wat van de eerste 4 spelen maar tja...... t zou wel nie. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 14-01-2003 22:58] |
|
Okee, het lijstje dus... Wie gaat er naar Cradle? Gunman Wishmaster JaneDoe Snagger Triple-Dan The Wounded Immortal Soepkoeltoer Malagthot Infaustus Sarjenka Sorpresa Witch ZwaarMetaal Impaled Succubus Orion (WTF moet ik hier hehe ligt aan de suportact !! als het dat horrorcircus is wil ik wel gaan) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |